Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til design af wordpress sider

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et nystartet firma der arbejder med sociale medier. Som del af dette søger vi en samarbejdspartner til design af websites der kører wordpress som CMS.

Skriv her eller send en privat besked.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jan 10
Skrevet kl. 06:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har før hen altid arbejdet med kun at lave store løsninger og ikke taget små opgaver ind, Men det har ændres sig de sidste 6 måneder med at lave små og hurtige wordpress sidder..  Fx er det nyste jeg lige er blevet færdig med er http://www.illusionfx.dk der er ikke kommet tekst på endnu eller billeder men alt funktionaliteten fungere og selvfølgelig ligger der en wordpress CMS bag ved.. Hvis i er interreseret kan i få admin koden så i kan se hvordan jeg har bygget themen op...

Mvh

George Palfi

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jan 10
Skrevet kl. 06:31

Hej,

Jeg har før hen altid arbejdet med kun at lave store løsninger og ikke taget små opgaver ind, Men det har ændres sig de sidste 6 måneder med at lave små og hurtige wordpress sidder..  Fx er det nyste jeg lige er blevet færdig med er http://www.illusionfx.dk der er ikke kommet tekst på endnu eller billeder men alt funktionaliteten fungere og selvfølgelig ligger der en wordpress CMS bag ved.. Hvis i er interreseret kan i få admin koden så i kan se hvordan jeg har bygget themen op...

Mvh

George Palfi

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 06:53

George Palfi:

Hej,

Mvh

George Palfi

Yes Meget interessant design.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thorbjørn..

Du er velkommen til at kontakte mig på brian@(remove.this)wpdk.dk eller mobil: 30494007... Så kan vi godt finde ud af at løbende samarbejde...Jeg arbejder udelukkende med Wordpress designs..

Læs evt mere om mit Wordpress webbureau her.

Mvh Brian Brandt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Skriv til squizo@live.com,

Jeg har nogen interessante tilbud som du helt sikkert ikke kan sige nej til.

Tilmeldt 19. Jan 10
Skrevet kl. 20:16

Hej alle sammen tak for at i svarede, vender lige tilbage.

T.

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:25

Hej thorbjørn,

Du er velkomme til at kontakte mig, jeg arbejder udelukkende med opsætning at wordpress.

De bedste hilsner

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)