Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Facebook fan side, ønskes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg bliver nødt til at søge hjælp til dette problem som jeg har. Min Facebook Fan side driller totalt. Efter jeg ændrede URL'en har den været røvirreterende. Super Angry

Jeg kan ikke lave noget paa siden da jeg ikke kan komme ind paa siden. Iaften kan jeg komme ind paa siden og saa kan jeg ikke, saa kan jeg, saa kan jeg ikke.. For det meste kan jeg ikke!!

Kan du hjælpe med at løse mysteret? Se min første traad om problemet her http://www.amino.dk/forums/p/81601/521807.aspx#521807

Jeg faar hele beskeden" Siden blev ikke fundet.
Du har muligvis klkket på et ikke-eksisterende link eller skrevet adressen forkert. Nogle webadresser skelner mellem små og store bogstaver.

Gå til startsiden
Gå tilbage til forrige side"

Jeg bliver nødt til at skal ind og arbejde paa siden men det kan jeg bare ikke komme til..!

Mvh anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:

Hej alle

Jeg bliver nødt til at søge hjælp til dette problem som jeg har. Min Facebook Fan side driller totalt. Efter jeg ændrede URL'en har den været røvirreterende. Super Angry

Jeg kan ikke lave noget paa siden da jeg ikke kan komme ind paa siden. Iaften kan jeg komme ind paa siden og saa kan jeg ikke, saa kan jeg, saa kan jeg ikke.. For det meste kan jeg ikke!!

Kan du hjælpe med at løse mysteret? Se min første traad om problemet her http://www.amino.dk/forums/p/81601/521807.aspx#521807

Jeg faar hele beskeden" Siden blev ikke fundet.
Du har muligvis klkket på et ikke-eksisterende link eller skrevet adressen forkert. Nogle webadresser skelner mellem små og store bogstaver.

Gå til startsiden
Gå tilbage til forrige side"

Jeg bliver nødt til at skal ind og arbejde paa siden men det kan jeg bare ikke komme til..!

Mvh anders

ps: jeg vil gerne betale et eller andet for hjælpen hvis der er en som kan finde ud af problemet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)