Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks største gaming netværk søger hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er første gang jeg skriver herinde, så bære over med mig hvis jeg er landet det forkert sted :-)

Vi er nogle stykker der har arbejdet en del med computerspil og esport de sidste 10 år.
Hvad er esport: http://www.slap.dk/Info/HvadErEsport/

Vi har idag flg.:

1. SLAP.dk

www.slap.dk
Landet største esports arrangør.
Knap 20.000 registrerede medlemmer.
Online turneringer hele året rundt i flere forskellige computerspil
Landets største gaming events på steder som Ballerup Superarena, Brøndby Hallen, Øksnehallen etc.

Statistik, demografi og andet baggrundsinfo:
http://www.slap.dk/presse/slap-2008.pdf

Presse / mediedækning:
http://www.slap.dk/Info/OmSLAP/15/
(Danmarks Radio, TV2, TV-Avisen, TV2News, blade, magasiner, aviser etc etc )

Filmklip fra event (zip):
http://www.slap.dk/data/Files/Movies/slks10_trailer.zip

PR klip lavet af DR iforbindelse med officiel nordisk mesterskab (zip)
http://www.slap.dk/data/Files/Movies/SLKS10_dr_1.zip

Klip fra DGI huset i Århus påsken 2008 (zip):
http://www.slap.dk/data/Files/Movies/sl14_velkomst.zip

2. eSport.dk

www.eSport.dk
En esports portal der henvender sig til alle andre end gamers.
Vi ønsker med denne portal at vise omverdenen alt hvad der sker indenfor esportens verden og hvad esport reelt set er.
Projekt er støttet af Producet foreningen.
Lanceret indenfor ganske få uger.

3. eSportsID.org

www.eSportsID.org
En national spillerregistrering der er ved at udvikle sig til et nordisk koncept.
En profil oprettelse her er krævet for at tilmelde sig flere forskellige esports turneringer og aktiviter

4. Copenhagen Games

www.CopenhagenGames.com 
Vores nyeste koncept med en kombineret event.
International eSport + elektronisk underholdning + elektronisk messe.
1.-4. april i Øksnehallen (begge dage inkl.)

Copenhagen Games 2010 afvikler også de officielle Danmarks Mesterskaber i Counter Strike.

Generelt

Alt ovenstående er bygget op på basis af frivillig arbejde.
Vi er en organisation med ca. 30-50 frivillge.

Situationen er den at vi nu har nået det punkt hvor vi ikke kan videre udvikle os uden at tænke mere økonomi.
Vi skal finde ud af lave en forretning således at der vil være 2-3 fuldtidsansatte som virkelig kan videreudvikle både nationale og internationale esports koncepter.

Ganske kort
- Vi har et fungerende fundament.
- Vi ved hvor vi skal hen
- Vi har kompetencerne og 10 års erfaring
- Vi har uden investering udviklet os ret langt
- Vi har netværket i Danmark og udlandet

Vi er førende indenfor feltet - nu mangler vi bare nogen som kan hjælpe os med at udvikle forretningsdelen
Vi er eksperterne i gaming, esport, event, turneringer og social gaming men vi skal bruge hjælpe til at bygge forretning op - helt fra bunden af........................................

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:37

Hej Zahid

Jeg synes det lyder rigtig spændende.
Og jeg vil rigtig gerne være en del af det forstående arbejde med at gøre det til en god forretning (også på frivillig basis)

Om mig:
Jeg er 24 år og bor i københavn.
Jeg har været iværksætter siden jeg var 16 år, hvor jeg begyndte at sælge bærbarecomputere til studerende på mit gymnasie.
Herefter begyndte jeg at importere computerdele fra diverse producenter i europe, men da indtjeningen på hardware markedet er ret lav, så valgte jeg at gå over i andre brancher, men følger stadig med på computermarkedet, da jeg stadig synes det er interessant.
Derudover har jeg siddet i bestyrelser i en del foreninger, herunder som formand for et større barudvalg og i en lanforening.

Som jeg ser det står i over for en del problemer.
1) Det er altid svært at gå fra en (ren) frivillig forening og over til at have fast ansatte, det kan give splid hvis opgaverne ikke bliver splittet op, så alle ved hvad der er betale opgaver (og hvorfor) og hvilke der er frivillige.

2) Det andet problem er, som skrevet tidligere, at hardware markedet ikke kan tjene penge, så det er meget svært at få sponseringer, og næsten umuligt selv at sælge inden for dette marked.
Jeg ser helt klart den største mulighed ved at gå imod spil/software markedet hvor indtjeningen på store titler nu er større end de største spillefilm.

en lille sidebemærkning, i har en del folk som er 17-18 år på jeres side, ud fra jeres egen statistik, er et norges krydstogt virkelig den bedste reklame over for dem?

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:04

Det jeg søger er hjælp til at bygge en forretningsstruktur op fra bunden af.
Dermed snakker vi både forretningsideen, mandskabet og finansieringen.

Hardware markedet er jo et af mange målgrupper når vi ser på sponsorering, og i den henseende er virksomheder som Dell, HP, Ibm etc interessante, og vi har da også nogle løbende dialoger med flere af disse.

Det allersværeste for os nu er rent finansieringsmulighederne i disse tider med fortsat krise.
Men jeg tror dog at med den fundament vi allerede har, så burde det være muligt at komme videre.

Mht. reklamen - der er utrolig mange forskellige slags mennesker på besøg hos os.
Iøvrigt så giver de der reklame fra de sædvanlige bannetnetværk ikke ret meget - så vi overvejer at droppe det helt.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 13:23

mht reklamer, så gætter jeg på i har ret mange oplysninger om hver enkel bruger på sitet, så i bør have mulighed for fx. når folk skriver at de bruger microsoft mus, så lave en direkte reklame over for dem med den nyeste mus for microsoft? eller når der kommer en 2'er af deres ynglings spil.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:30

Zahid Butt:
Men jeg tror dog at med den fundament vi allerede har, så burde det være muligt at komme videre.

Er det også. Jeg har det rette produkt til jeres målgruppe, som kan booste jeres økonomi på rekordtid.

Send mig en PrivatBesked med dit telefonnummer, så ringer jeg til dig senere i dag.

Og fedt første indlæg fra din side!

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)