Det er første gang jeg skriver herinde, så bære over med mig hvis jeg er landet det forkert sted :-) Vi er nogle stykker der har arbejdet en del med computerspil og esport de sidste 10 år. Vi har idag flg.: 1. SLAP.dk www.slap.dk Statistik, demografi og andet baggrundsinfo: Presse / mediedækning: 2. eSport.dk www.eSport.dk 3. eSportsID.org www.eSportsID.org 4. Copenhagen Games www.CopenhagenGames.com Copenhagen Games 2010 afvikler også de officielle Danmarks Mesterskaber i Counter Strike.
Generelt Alt ovenstående er bygget op på basis af frivillig arbejde. |
Hej Zahid
Jeg synes det lyder rigtig spændende.
Og jeg vil rigtig gerne være en del af det forstående arbejde med at gøre det til en god forretning (også på frivillig basis)
Om mig:
Jeg er 24 år og bor i københavn.
Jeg har været iværksætter siden jeg var 16 år, hvor jeg begyndte at sælge bærbarecomputere til studerende på mit gymnasie.
Herefter begyndte jeg at importere computerdele fra diverse producenter i europe, men da indtjeningen på hardware markedet er ret lav, så valgte jeg at gå over i andre brancher, men følger stadig med på computermarkedet, da jeg stadig synes det er interessant.
Derudover har jeg siddet i bestyrelser i en del foreninger, herunder som formand for et større barudvalg og i en lanforening.
Som jeg ser det står i over for en del problemer.
1) Det er altid svært at gå fra en (ren) frivillig forening og over til at have fast ansatte, det kan give splid hvis opgaverne ikke bliver splittet op, så alle ved hvad der er betale opgaver (og hvorfor) og hvilke der er frivillige.
2) Det andet problem er, som skrevet tidligere, at hardware markedet ikke kan tjene penge, så det er meget svært at få sponseringer, og næsten umuligt selv at sælge inden for dette marked.
Jeg ser helt klart den største mulighed ved at gå imod spil/software markedet hvor indtjeningen på store titler nu er større end de største spillefilm.
en lille sidebemærkning, i har en del folk som er 17-18 år på jeres side, ud fra jeres egen statistik, er et norges krydstogt virkelig den bedste reklame over for dem?