Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forhandling af senior elscootere og/eller elcykler søges på sjælland

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra slagelse
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, efter de sidste mange år at have været konsulent inden for den sociale sektor (NGO) - ønsker jeg nu målrettet at springe fuldtids ud i direkte salg (b2c) indenfor el seniorscootere og elcykler - baseret på fremvisning hos kunden - da jeg øjner en stor fremtid for disse produkter. Området jeg vil kunne dække er primært Vestsjælland, men hele Sjælland og evt. Fyn kan være interessant. Jeg er helt fremme med færdig virksomhedsplan, bankaccept osv. - og kan derfor starte op med CVR.nr. inden for ganske kort tid :-) Jeg har erfaring med salg (handelsuddannet), og har tidligere som hobby haft DK importen af en Canadisk allujolle - men ikke mindst er jeg utrolig god til at kommunikere med mennesker på alle niveauer -fremstår (og er) yderst seriøs, ærlig og tillidsvækkende... (ren starffeattest en selvfølge) 

Jeg søger derfor solide og gerne langvarige samarbejdspartnere i form af importøre (b2b), af elcykler / elscootere,som ønsker deres vare fremvist direkte til kunden. Ser du også en mulighed i et sådant samarbejde, ser jeg frem til at høre fra dig :-) 

Venligst, Martin Wink

Fra København
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har et firma i Kina med kinesiske ansatte og har længe tænk på at improtere el-scooter, jeg er dog bedst til btb, altså at tage produkter hjem - jeg kunne tage med hjem til dig i samarbejde med dig, og stå for alt det i Kina frem til DK.

drop en mail til sah@jadegate.dk hvis du er int.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)