Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsnings aftale med pbs?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har nogle spørgsmål omkring indløsnings aftale med pbs.

 

  • Jeg har hørt der skal stilles et ret stort beløb i sikkerhed, er dette rigtigt??

 

  • Hvad er priserne pr transaktion?

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg kan ikke huske hvad prisen per transaktion er, men det kan du læse på pbs.dk

Angående stillelse af sikkerhed, så kommer det an på hvad du vil sælge, din personlige økonomi, alder på webshop mm.

 Men hvis der bliver krævet sikkerhed, så plejer beløbet at ligge på omkring 25.000 kr.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig hørt om nogen der skulle stille økonomisk sikkerhed for at opnå en indløsningsaftale. Du skal angive din bankkontakt, og de kontakter muligvis din bankrådgiver for at få en idé om hvorvidt der er økonomisk reson i din virksomhed, men det er ikke noget der er faste rammer for.

PBS vil hellere gå op i yderst væsentlige sager, som om dit dankort logo kan ses på en 640x480 skærm og hvad der nu ellers står på deres forældede og ganske tilfældige checkliste ;)

Til gengæld bemærkede jeg at de opkrævede min seneste kunde DKK 3.500,- for oprettelsen og det har jeg ikke set før - kan heller ikke se det dokumenteret nogle steder. Er der andre der ved om det er den nye stil?

Generelt kan man sige at det koster ikke noget at ansøge, og så fortæller de dig undervejs hvis der er noget der ikke lever op til kravene, hvorefter du så får lov at rette til og blive checket igen, indtil PBS er tilfredse. Søg hellere i god tid da de fleste sagsgange hos PBS har det med at ruste til.

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster 3500 kr. hvis det er til Visa-kort. Og det er skam ganske normalt at man skal skille økonomisk sikkerhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber det er i ordne jeg stiller et spørgsmål jeg har gået og tænkt over.

Hvis man nu f.eks. betaler 3,500 kroner for oprettelse af PBS indløsningsaftale (Internationale Kreditkort) og ens webshop ikke bliver godkendt i første omgang, skal man så betale 3500 kr. igen? næste gang shoppen skal kigges igennem?

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jørgensen:

Og det er skam ganske normalt at man skal skille økonomisk sikkerhed.

Er et noget du kan dokumentere? Jeg har gennem årene fået godkendt ikke så få kunders indløsningsaftaler og har aldrig oplevet dette...

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr.HTML:

Hvis man nu f.eks. betaler 3,500 kroner for oprettelse af PBS indløsningsaftale (Internationale Kreditkort) og ens webshop ikke bliver godkendt i første omgang, skal man så betale 3500 kr. igen? næste gang shoppen skal kigges igennem?

Det er et éngangsgebyr, uanset hvor mange runder I tager. Det er, som jeg forstår det, et gebyr for at indgå aftalen, og det gør du jo kun én gang :o)

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke direkte dokumentere det, da jeg har smidt mine egne dokumenter ud, da jeg senere blev godkendt uden at skulle stille sikkerhed. Men jge har snakket med flere som har skulle stille en sikkerhed. Typisk hvis der er tale om edb og andre former for elektronik.

Vedrørende de 3500 kr.

"Hvis du søger om en aftale for internationale betalingskort for internethandel og/eller post- og telefonordre, skal du betale oprettelsesafgiften på 3.500 kr. med betalingskort, inden du sender din ansøgning. Prisen dækker behandlingen af din ansøgning, og hvis du søger om både internethandel og post- og telefonordre i samme ansøgning, betaler du i alt 3.500 kr."

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jørgensen:

Jeg kan ikke direkte dokumentere det, da jeg har smidt mine egne dokumenter ud, da jeg senere blev godkendt uden at skulle stille sikkerhed. Men jge har snakket med flere som har skulle stille en sikkerhed. Typisk hvis der er tale om edb og andre former for elektronik.

Vedrørende de 3500 kr.

"Hvis du søger om en aftale for internationale betalingskort for internethandel og/eller post- og telefonordre, skal du betale oprettelsesafgiften på 3.500 kr. med betalingskort, inden du sender din ansøgning. Prisen dækker behandlingen af din ansøgning, og hvis du søger om både internethandel og post- og telefonordre i samme ansøgning, betaler du i alt 3.500 kr."

Er det et engangsbeløb eller ej?

Skal jeg betale hver gang jeg skal have den oprettet, hvis den første nu ikke går igennem?

 

Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

For ikke mindre end et halvt år siden oprettede jeg i samarbejde med en kollega en ny webshop.

1: Ansøgningsgebyr 3500,- som du skal betale bare for at søge, det er ikke lig med en garanti for at du så for en aftale.

2: En bankgaranti kræver de alt efter hvilken risikogruppe du befinder dig i (hvor der bliver svindlet mest), i vores tilfælde var det IT udstyr, her krævede de den nette sum af en bankgaranti på 100.000. De kiggede ikke på vores personlige værdier, indtægt eller lignende.

 

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)