Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign eksempler for eksklusiv designer sysstue.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi udvikler webdesign for en eksklusiv designer sysstue, der laver og sælger eksklusivt designer tøj. Det er primært brude-, aften- og coctailkjoler. Vi har udviklet 3 eksempler af webdesignet, som vi meget gerne vil have feedback retur fra jer. Grunden til, at vi vil have Aminoers mening, er, at vi blev lidt uenige med kunden omkring farver og design fremstilling. Kunden vil have det i grå-sorte farver og lyserøde detaljer skal væk. Vi anbefaler kunden, at beholde designet i lyse farver og beholde de små dataljer i lyserød (det er også en af de klassiske farve paleter: grå-lyserød). Vi vil være meget taknemlige for alle feedbacks.

Design eksempler kan I finde her:

Eksempel1

Eksempel2

Eksempel3

Mvh

Nazar

 

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksempel 2 ser klart mere stilrent ud.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se forskel på eks. 2 og eks. 3 er de ikke ens ? 

Men eller syntes jeg 2 og 3 er de bedste, dog syntes jeg generalt det er en lille smule kedeligt, men det er en helt anden diskution :-)

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene,

Det var forkert link, jeg har sættet til Eksempel 3, beklager. Det er rettet. Smile.

Eksempel3

 

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kigget på jeres design og vurdere følgende:
Eks. 2 og 3 er ens og nok det jeg fortrækker frem for 1'eren.
Eks. 1 er for klicheagtig om prinsessedrømmen. Sløjfen er lidt for sukkersød og ville egne sig bedere hvis det var prinsessekjoler til børn, Wale Disney merchendias til piger eller et konditori. Efterlader også en smag af nedvurdering af beskuren.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Overså lige dit nye link. Det er helt klart det bedste design (3), af de 3.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jer der er konsulenterne!

Alle har en mening om design, hvis kunden vil have at den lyserøde farve skal væk, jamen så skal den jo væl (det er jo kunden der betaler).

MEN! Den lyserøde farve var der vel af en grund "in the first place", så jeg ville da fortælle grunden til at den lyserøde farve skal være i designet. Hvis I ikke har anden grund end "det ser godt ud", ja så har kunden lige så meget ret som jer og så ville jeg føje kunden da de betaler.

Alle elementer i et design skal være der for en grund, er der ingen grund så er det bare fyld, og skal derfor fjernes fra designet.

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres feedbacks!

Hulahoppigen: Enig med dig om sløjfen. Den hører ikke til kundens virksomhedsprofil. Smile 

Rasmus: Kunden har altid ret, og her er der ingen diskussion! Det skal ikke forstås, at vi har en princip strid med kunden om smag. Slet ikke! Kunden er faktisk en, jeg kender godt i forvejen, elllers skulle jeg aldrig komme hertil med sådan en forespørgesel, og grunden til at spørge er kun til at hjælpe kunden at få et atraktivt og ikke kedeligt design. Webstedet skal stå for salg, og det betyder meget, hvilke følelser man vil få, når man vil besøge hjemmesiden. Der er selvfølgelig en grund til at bruge lyserøde elementer i designet, netop til at fortynde de grå farver og tilføje lidt varme.

Mvh og mange tak

Nazar

 

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksempel 2

Køb ren argan olie her

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nazar:

Mange tak for jeres feedbacks!

Hulahoppigen: Enig med dig om sløjfen. Den hører ikke til kundens virksomhedsprofil. Smile 

Rasmus: Kunden har altid ret, og her er der ingen diskussion! Det skal ikke forstås, at vi har en princip strid med kunden om smag. Slet ikke! Kunden er faktisk en, jeg kender godt i forvejen, elllers skulle jeg aldrig komme hertil med sådan en forespørgesel, og grunden til at spørge er kun til at hjælpe kunden at få et tiltrækkende og ikke kedeligt design. Webstedet skal stå for salg, og det betyder meget, hvilke følelser man vil få, når man vil besøge hjemmesiden. Der er selvfølgelig en grund til at bruge lyserøde elementer i designet, netop til at fortynde de grå farver og tilføje lidt varme.

Mvh og mange tak

Nazar

Min pointe var også mere at alle har en mening om et design, og der er ikke en "rigtig" eller en "forkert" mening.

Som konsulent er det ens opgave at rådgive kunden, derfor vil jeg finde argumenterne frem for hvorfor du vil beholde den lyserøde farve (og gælder "fordi jeg godt kan lide den" som sagt ikke Wink).

Det er heller ikke et argument at X personer her på Amino bedre kan lide det ene frem for det andet, der er som sagt lige så mange meninger som der er mennesker.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)