Nu har en tid fulgt Jeres mange spændende, og ikke mindst lærerige, indlæg herinde. Der er ingen tvivl om detailsalg og Internettet er et meget stort emne herinde. Rigtig mange indlæg omhandler hjemmeside design, og betalingsmetoder mv. Men hvad med en god gammeldags detail butik? Er løbet kørt? Er det nok der er en 7/11, en Netto og brugs, samt en benzin station i hver by, og så klarer vi resten på nettet? Selv har jeg tanke om en sportsforretning inden for en enkelt sportsgren, som dermed kan differentiere sig fra Sportmaster og Intersport kæderne. Naturligvis vil jeg have et professionelt web interface, hvor forretningen så rigt bliver fremvist, og med mulighed for websalg naturligvis. Jeg har bare en ide om, at web delen ikke skal være den bærende del af forretningen. Jeg er god til kundebetjening, og mener i høj grad, at meget af mit salg(gennem nuværende jobs) går på min person og viden. Dette vil jeg have svært ved at fremhæve på en webshop. Hvad siger I? Mvh. Jacob |
Hej Jakob
Jeg tror bestemt ikke løbet er kørt for speciel detailbutikker. Samtidigt synes jeg også en webshop, er det bedst tænkelige supplement til en fysisk butik.
En primær grund til interessen for at starte webshops er den lave minimums investering, man kan starte en webshop, for meget få penge (i forhold til fysisk butik) og man kan havde et fuldtids arbejde samtidigt med.
Men ellers synes jeg bare du skal klør på!