Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restparti og hjemmeside til salg !

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej frands.

Jeg har set den retssag, og fulgt lidt med på den, men præcis som connery så vil jeg ikke mene at det har noget med dem at gøre, det står præcis skrevet i mine betingelser at loven om ophavsret skal overholdes, ellers vidergives ip adressen til, politiet.

jeg vil også mene der er stor forskel på en hel billedserie taget fra side9, også et billede, amatør. jeg sletter de billeder der bliver uploadet som er model billeder.

Men tak for inputett Frands, det giver helt sikkert mine købere trang til eftertanke.

mvh
Christopher Heilmann

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 08:31

Christopher:

Jeg har set den retssag, og fulgt lidt med på den, men præcis som connery så vil jeg ikke mene at det har noget med dem at gøre, det står præcis skrevet i mine betingelser at loven om ophavsret skal overholdes, ellers vidergives ip adressen til, politiet.

Der skal ingen tvivl herske om, hvilket synspunkt jeg er enig i. Jeg synes naturligvis også at en fraskrivelse af ansvar for brugercontent burde være gældende, når det står i ens betingelser. 

Man er også i en streng klemme, hvad angår den slags. Man har 2 muligheder: 

1)  Content fra brugerne kommer direkte online og man håber så på at det bliver opdaget inden rettighedshaveren opdager det. 

2) Content fra brugerne skal manuelt godkendes, men så bliver det forsinket og interaktiviteten på hjemmesiden daler rigtig meget. 

Jeg er derfor helt enig i, at retssagen mod Connery har fået et udfald som på alle måder taler imod communities og andet, der er baseret på usercontent. 

Men på trods af vores holdninger, så er retssagens udfald stadig et faktum.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 08:51

Hej igen.

Alle billeder bliver godkendt manuelt i admin delen, så ingen problemer der.

Det er jo præcis det samme som facebook, hvis en bruger uploader cocacola, billeder og logoer, til facebook, bliver facebook ikke klantet for det, det burde ikke være et problem.

Jeg forstår godt din bekømring, men jeg er dog af den overbevisning at det ikke vil ske, da alle betingelserne står klart skrevet,  og at brugeren der uploader billederne hurtigt kan findes. jeg har da også haft billeder nogle piger har bedt om at få fjernet, dette er sket max 2 dage efter ?

mvh
Christopher Heilmann

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 18:57

Hej Christopher

Jeg vil gerne byde 2100 kr.

Hvis du mener jeg skal have siden, skal du lige kontakte mig hurtigst :)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 19:19

Vil gerne høre lidt om dine briller..

Har added din msn ;)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 21:50

Hej alle.

Efter mange bud, og 1 seriøs købe er hotti.dk nu stadig ikke blevet solgt. jeg venter stadig på den rette køber. da køber sprang fra, grundet manglende statistikker.

Designet www.chmedia.dk/vip er stadig under forhandling og kan stadig nå at bydes på

solbrillerne er os stadig til salg.

mvh

Christopher Heilmann

Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:14

Hvor er vi henne budmæssigt på VIPpriser.....?

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 22:15

højeste bud ligger på 850 kr for designet :)

mvh
Christopher Heilmann

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:18

''en seriøs køber'' - jeg synes vi ''bydere'' bliver udstillet forkert her, jeg har budt 2500 kr. og det vil du ikke accepter i første omgang.

Så nærmere '' ikke en seriøs sælger''

Du skal nok også oplyse en ny mindstepris, når din første ikke holder. ;-)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Skrevet kl. 22:25

Hej igen rasmus.

som jeg har skrevet og som jeg også skrev på msn omkring hotti.dk:)

"Prisen er ikke fastsat men har nogle bud på 2000 kr,- så i er velkommen til at byde ud for det."

så har jeg skrevet i er velkkommende til at byde ud for den pris jeg allerede er budt, det var bare for at folk ikke begyndte at byde 1000 kr. når jeg har bud på 2000

jeg har ikke nogen direkte mindste pris, det er måske os en fejl af mig, og jeg har ikke nogen deadline nok os en fejl af mig. det har været fejl, af mig og beklager misforstålsen.

Så  det kan være jeg skal komme med det nu, hvis jeg skal komme med en mindste pris må det blive 3000 kr.  og køb nu er 4500 kr.  deadline er på fredag kl 20:00
Håber det kan gøre alle glade :)

det skal så siges det er for hotti.dk

mvh
Christopher Heilmann

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)