Hej frands.
Jeg har set den retssag, og fulgt lidt med på den, men præcis som connery så vil jeg ikke mene at det har noget med dem at gøre, det står præcis skrevet i mine betingelser at loven om ophavsret skal overholdes, ellers vidergives ip adressen til, politiet. jeg vil også mene der er stor forskel på en hel billedserie taget fra side9, også et billede, amatør. jeg sletter de billeder der bliver uploadet som er model billeder. Men tak for inputett Frands, det giver helt sikkert mine købere trang til eftertanke.
mvh |
Christopher:
Jeg har set den retssag, og fulgt lidt med på den, men præcis som connery så vil jeg ikke mene at det har noget med dem at gøre, det står præcis skrevet i mine betingelser at loven om ophavsret skal overholdes, ellers vidergives ip adressen til, politiet.
Der skal ingen tvivl herske om, hvilket synspunkt jeg er enig i. Jeg synes naturligvis også at en fraskrivelse af ansvar for brugercontent burde være gældende, når det står i ens betingelser.
Man er også i en streng klemme, hvad angår den slags. Man har 2 muligheder:
1) Content fra brugerne kommer direkte online og man håber så på at det bliver opdaget inden rettighedshaveren opdager det.
2) Content fra brugerne skal manuelt godkendes, men så bliver det forsinket og interaktiviteten på hjemmesiden daler rigtig meget.
Jeg er derfor helt enig i, at retssagen mod Connery har fået et udfald som på alle måder taler imod communities og andet, der er baseret på usercontent.
Men på trods af vores holdninger, så er retssagens udfald stadig et faktum.