Jeg har tænkt på om dette her kunne lade sig gøre. Hvis jeg lejer (det er en tanke for nu) et lokaler af en eller anden art og omdanner denne til noget kontor, dvs laver en 5-6 små kontorere på ca 10-15 kvm, og indretter dem med borde, stole osv, med dør. Det skal jo være muligt at have lidt fred. Et fælles møde lokale som står klart til at bruge og noget fællesareal. Kunne man så måske få en: IT mand ( hjemmesider,webshops,SEO etc ) , En designer som kan arbejder med web, logo, tryk etc, En tekstforfatter, + et par andre Fagfolk inden for et eller andet, ind på disse små kontorere, hvis man tilbød dem Gratis husleje det første år og derefter en okay fair lav husleje derefter. Men på en betingelse og det er at de skulle bruge lidt af deres tid på at arbejde på min webshop? Derved ville jeg få nogen folk omkring mig og min webshop, som kan hjælpe shoppen fremad, og det koster mig ( kun ) en husleje. De får gratis husleje ved at lave lidt arbejde for mig. Det er jo ikke hele tiden man skal have hjælp ( bortset fra SEO ) og de har et sted at have deres firma og folk at snakke med omkring sig + at det kunne jo være at de kunne give hinnanden noget arbejde og skaffe kunder til hinanden. Hvad mener i om denne ide?
|
Tja.
70'er kollektiverne holdt da en del år.
Ideén fejler ikke noget. Men jeg er bange for, at det kommer til at gå op i hat og briller. Du er bedre tjent ved at betale for dine ydelser, og få gode og faste rammer omkring dig. Jeg ser en masse iværksættere uden aktiviteter, som syn's det ku' være smadder hyggeligt - men om de også eksisterer om et år, er så det store spørgsmål.