Hej Amino'er Vi søger kompetente folk med hænderne skruet godt på til et langvarigt samarbejde. Er du cykelmekanikker, eller har du referencer, der viser at du kan dit kram, så er det måske dig vi leder efter. Det er de færreste af vores kunder, der ønsker at samle deres ladcykel selv. Derfor søger vi samarbejde med folk fra ladets forskellige regioner, der formår at samle en cykel fra bunden. Når vi får en bestilling, så bliver cyklen sendt til dig i 2 kasser, og det er så dit job at samle den. Herefter er det op til kunden selv at sørge for afhentning. Kunden afregner direkte hos dig. Har du tiden og kompetencerne til at bistå os med dette, så kontakt mig med en PB og fortæl lidt om dine kvalifikationer, samt hvor i landet du befinder dig. Med venlig hilsen Morten Andersen
|
SØGES Samarbejdspartner til samling af Ladcykler
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Hej Morten Jeg kunne godt være intresseret i at hjælpe dig med dine cykler. Jeg bor i Holbæk, er 37år og super ferm til det tekniske. Har været på en sykkel fabrik som lå i skibby hvor jeg samlede cykler.
Du kan hvis det skulle have interesse ringe til mig på 60602549 Med venlig hilsen Niels Norspang |
Niels Norspang
www.lampecity.dk
Hej igen Tusind tak til jer der allerede har kontaktet os. Jeg glæder mig til at komme videre med samarbejdet Vi har netop fået en henvendelse fra en meget interesseret kunde fra Aalborg, men da der ikke er nogen fra Nordjylland blandt dem der allerede har henvedt sig, så prøver jeg lige at fremhæve denne tråd igen. Vi mangler faktisk stadig både folk fra Nordjylland, Sydjylland og Fyn. Hilsen Morten |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)