Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bolig-indretning.dk incl. unik side

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bolig-indretning.dk - incl. unik side!

Jeg sælger mit spæde projekt www.bolig-indretning.dk incl. et flot og unik side. 

Siden har et super betjenings-venligt adminsystem til administration af: 

Afstemningerne 
Nyhederne 
Billederne på siden (kan slettes af administratorer) 
Brugerne (kan slettes af administratorer) 

De nyeste billeder vises automatisk på forsiden og de når der bliver valgt kategori under billeder vises billederne efter tilfældighedsprincippet. 

Top 10 billeder, altså dem som har fået højest karakter ved afstemning kommer automatisk ind under denne kategori. 

Når et billede oploades sendes en mail til brugeres adresse, hvis denne er indtastet, med et direkte link til billeder, så det er nemt at sende linket videre og samtidig kommer brugeren med større sandsynlighed tilbage til siden igen på et tidspunkt. 
Prisen starter ved 4.995 Kr. - kom med bud.. eller skriv hvad i vil bytte med :) .. mvh. Kristoffer 

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:13

Har du noget statistik fra sidens fødsel til nu?

Med venlig hilsen
Casper Shcneidereit

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 22:21

Hejsa, 

Ja, jeg er dårlig nok kommet igang med projektet. Har simpelthen ikke tiden og lysten til at få føre det videre. Jeg har selv givet 12.000 Kr. for at få siden udviklet og så selvfølgelig en masse tid. Men den kom op at køre i slutningen af januar.

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:38

Hej

Jeg kunne muligvis godt være en køber. Men ville dog godt vide hvordan det er at rette i og hvilket system man gør det i, da jeg ikke har den store forstand på IT?

Mvh. Thomas De Oliveira

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 22:45

Hejsa,

Det er egneltig ikke noget sådant system tror jeg.. jeg har nemlig ikke meget forstan på IT selv :).. det er blevet lavet fra bunden af ham jeg købte det af og er så nemt og ligetil at ALLE kan finde ud af det.. Jeg har taget et par billeder fra admin-delen nedenfor. Desuden havde jeg glemt at skrive at der er nyheds-brevs-del også :) ..

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 22:46

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 22:47

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:47

Hvor skal man byde - her eller på QXL?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 22:48

Hvad skal den koste???

Tilmeldt 19. Dec 05
Skrevet kl. 22:51

Hej igen,

Prisen starter ved 4.995 kr. og så ser vi hvad der sker om en uges tid og hvad højestbydende er der. I må gerne bare byde her, der er vist nemmere end QXL :) ..

Mvh. Kristoffer

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)