Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for en Website-Designer/program til en Rimelig Pris

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg skal få designet en hjemmeside, men kan ikke finde en god program, og dem som jeg har prøvet ser lidt indviklet ud, såsom Dreamweaver.

Jeg vil lave en hjemmeside med reklamer til andre butikker/ firmaer. Eller sagt med andre ord, en hjemmeside hvor jeg lægger butikkers reklamer ind til en vis pris som jeg har ikke har besluttet endnu.

Hvilken hjemmesider programmer kan i anbefale ? Eller kender en god website-designer til en rimelig pris, da min økonomi er ret stram for tiden.

Ser frem til at høre fra jer ;)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 16:16

Tilføj mig på Simonbrask@hotmail.com (MSN) ang. web-design til en fornuftig pris.

Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:55

Hej,

Prøv at kikke på nikri.dk - Niels er dygtig Big Smile

Mvh Thor Mønsted

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 18:29

Hmm, er der slet ingen derude som kan hjælpe ?

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:35

Jeg tror ikke du skal kigge efter et program som kan lave det, men mere et cms system.

Du kan f.eks. tage et kig på joomla (google det) og jeg tror det er mulgti at lave lige præcis det du godt kunne tænke dig.

Jeg er villig til at hjælpe dig igang hvis du skriver en pb eller på mail.
gustav(@)gustavs.dk

Fra København NV
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 18:39

Som jeg forstår det, vil du selv lave det, ikk?

Et klassisk What You See Is What You Get - program (WYSIWYG) er Microsoft Frontpage, men det er ikke helt gratis.

En anden mulighed er TSW Webcorder som findes i en gratis version: http://www.tsw.dk/webcoder.php#download

Jeg ved ikke om der stadig bliver arbejdet med Stones Webwriter, prøv at se nærmere på http://www.webwriter.dk

Til sidst er der den mulighed at du benytter dig af et gratis CMS system såsom Joomla og Wordpress. Med dem kan du opsætte og styre, opdatere og redigere en hjemmeside/blog direkte i din browser.

Venlig hilsen

Søren

Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.

Tilmeldt 28. Feb 10
Skrevet kl. 09:13

Jeg har ikke besluttet mig helt endnu om jeg selv skal lave den eller få en professionel designer til det.

Kommer an på om det kan betale sig at lave den selv eller ej.

Men jeg brug for en del råd

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:05

Har du ikke ret meget erfaring med hjemmesider, så vil jeg på det kraftigste fraråde dig at selv begynde fra bunden. 

Du kan vælge et CMS - som også andre har skrevet - og her vil du så nok selv kunne lave en del af det. Men ofte er det sgu' det smarteste at kaste lidt penge efter en programmør/webdesigner, som enten kan lave det for dig, eller undervise dig i hvordan du bør gøre.

Min erfaring er, at man skal lave en del hjemmesider før man får erfaring til at lave det ordentligt. Præcist ligesom jeg ikke selv ville begynde at bygge et hus; til det ville jeg hyre en håndværker.

Held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:36

Prøv med Umbraco. Det kan jeg varmt anbefale. CMSen er et upen course og har tilnavnet the Friendly CMS. Jeg vil gerne hjælpe dig. Se evt www.baseshop.com eller www.web4rent.dk Er ikke helt sikker på hvad det er du søger. Men systemet CMSen er gratis, og super nem at bruge

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:41

Du er meget velkommen til at tage et kig på vores cms, som du også kan prøve en gratis demo af. På vores side kan du finde en lille forklaring om fordele ved et cms system.

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at skrive eller ringe og høre nærmere om mulighederne. Held og lykke med det, uanset hvad du ender med at vælge :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)