Jeg skal få designet en hjemmeside, men kan ikke finde en god program, og dem som jeg har prøvet ser lidt indviklet ud, såsom Dreamweaver.
Jeg vil lave en hjemmeside med reklamer til andre butikker/ firmaer. Eller sagt med andre ord, en hjemmeside hvor jeg lægger butikkers reklamer ind til en vis pris som jeg har ikke har besluttet endnu.
Hvilken hjemmesider programmer kan i anbefale ? Eller kender en god website-designer til en rimelig pris, da min økonomi er ret stram for tiden.
Jeg ved ikke om der stadig bliver arbejdet med Stones Webwriter, prøv at se nærmere på http://www.webwriter.dk
Til sidst er der den mulighed at du benytter dig af et gratis CMS system såsom Joomla og Wordpress. Med dem kan du opsætte og styre, opdatere og redigere en hjemmeside/blog direkte i din browser.
Venlig hilsen
Søren
Læser på Copenhagen Business School, og interesserer mig for iværksætteri, men er endnu ikke selv sprunget ud som selvstændig.
Har du ikke ret meget erfaring med hjemmesider, så vil jeg på det kraftigste fraråde dig at selv begynde fra bunden.
Du kan vælge et CMS - som også andre har skrevet - og her vil du så nok selv kunne lave en del af det. Men ofte er det sgu' det smarteste at kaste lidt penge efter en programmør/webdesigner, som enten kan lave det for dig, eller undervise dig i hvordan du bør gøre.
Min erfaring er, at man skal lave en del hjemmesider før man får erfaring til at lave det ordentligt. Præcist ligesom jeg ikke selv ville begynde at bygge et hus; til det ville jeg hyre en håndværker.
Prøv med Umbraco. Det kan jeg varmt anbefale. CMSen er et upen course og har tilnavnet the Friendly CMS. Jeg vil gerne hjælpe dig. Se evt www.baseshop.com eller www.web4rent.dk Er ikke helt sikker på hvad det er du søger. Men systemet CMSen er gratis, og super nem at bruge
Du er meget velkommen til at tage et kig på vores cms, som du også kan prøve en gratis demo af. På vores side kan du finde en lille forklaring om fordele ved et cms system.
Du er selvfølgelig også altid velkommen til at skrive eller ringe og høre nærmere om mulighederne. Held og lykke med det, uanset hvad du ender med at vælge :)