Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye sports community skal op og stå

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige slåes fast at analyserne bliver HELT gratis at læse, og vi håber at kunne tilbyde ligeså mange som betxpert hver dag, men da alle bets vi selv spiller på ikke altid kommer ned på papir i lange skriftlige analyser har vi bet sektionen, hvor du kan lave det samme overskud i procent som vi helt præcist gør.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:53

Hmm ja ok. Måske i har ret. Hvor omfattende er jeres planer omkring nyhedsdækning? Er det sådan at i vil have reportere ude til begivenheder, eller er det at følge det fra tv og andre medier og omformulere til nye artikler?

Et eller andet sted er jeg nemlig generelt skuffet over danske medier i vore dage, men det skyldes jo nok priserne. Det er utroligt ofte at medier bare tager nyhederne fra hinanden og omskriver synes jeg, og faktisk ofte at de slet ikke selv er repræsenteret. Jeg mener jo godt at et seriøst sportsnyhedsside skulle have faste korrespondener i mindst alle de store lande til at dæke fodboldligaerne, England, Tyskland, Spanien og Italien. Derudover selvfølgelig en person til at dække 3 klubber fast i den hjemlige, altså så 4 journalister der dagligt kun koncentrerer sig om den hjemlige liga. Og sådan kunne man blive ved. Men det vil jo hurtig løbe op, også hvis man skal dække bredt som jeg især savner, og dække andet end fodbold. Så hvis i satser på et ordentligt bredt sportsnyhedsmedie, som også dækker atletik, og svømning osv vil det være fantastisk! Hvor er danske sportsjournalister til World cup i svømning, til Golden League stævner i atletik osv. Det bliver dårligt omtalt!

MEN alting skal jo betales, og det er jo nok derfor man ikke har det. Så hvordan er jeres målsætning på nyhedsfronten?

MVH
Hans Pedersen

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 22:59

Som vi skriver i første indlæg overvejer vi at lave et stort freelance projekt omkring nyhedssektionen. Hvor at vores skribenter/journalister får betaling pr. nyhed de skriver. Om de omskriver eller researcher er jo i princippet så op til dem selv. Vi håber selvfølgelig at kunne dække så bredt som muligt da vi selv er synes der mangler de kriterier i de danske mediers sportsdækning.

Men man kan sige jo flere freelancere vi kan få i land jo bredere vil vi forhåbentlig dække og derved få en omfattende nyhedssektion.

Jeg takker for inputs, da de er virkelig behjælpelige.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Sep 09
Skrevet kl. 21:51

Jeg bumber lige , den skulle jo nødigt gå i glemmebogen hos jer kære aminoer:D

Tilmeldt 3. Jun 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:05

Jeg var også så meget forvirret som alle andre om, hvilken en jeg skulle vælge, og hvilken en jeg skal faktisk vælge, mens væddemål, men så valgte jeg for world online sports bookmakers og jeg fandt så mange gode anmeldelser og til sidst landede på det rigtige sted.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)