Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker råd og vejledning omkring opstart af virksomhed (butik)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ny på siden her og har et par spørgsmål som jer med god erfaring sikkert kan hjælpe mig medSmile.

Jeg kunne godt tænke mig at starte min egen virksomhed i form af en secondhand børnetøjsbutik (evt. også med webshop når den fysiske butik kører).

Men er her nogen som kan vejlede mig omkring dette med at starte op? Her tænker jeg på de helt basale ting man skal starte med når man ønsker at blive selvstændig. Måske nogen sider hvor man kan læse omkring det, nogen man kan ringe til for at få svar på de ting??... Jeg har ingen erfaring indenfor området, ud over en stor interesse og viden omkring de ting jeg ønsker at sælge...

På forhånd tak:)

Vh Pernille

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 14:23

Hej Pernille.

Jeg synes du skal bruge en masse tid på at læse rundt her på Amino og på Startvækst, som også er en rigtig god side for iværksættere.

Det er meget nemmere at hjælpe dig, når du har fået en mere grundlæggende viden om det er at starte en virksomhed. Derudover synes jeg også en side som startvækst giver dig et bedre overblik, end hvis jeg sad og skrev alle de ting ned som jeg synes du bør tænke over. 

Held og lykke med det. Du går en spændende tid i møde!

Fra Holstebro
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:25

Hej Lasse...

Mange tak, jeg vil igang med at læse (lidt mere) Wink

Og vender så tilbage med eventuelle ubesvarede spørgsmål:)

Tak Vh Pernille

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:29

Pernille Riis:

Hej

Jeg er ny på siden her og har et par spørgsmål som jer med god erfaring sikkert kan hjælpe mig medSmile.

Jeg kunne godt tænke mig at starte min egen virksomhed i form af en secondhand børnetøjsbutik (evt. også med webshop når den fysiske butik kører).

Men er her nogen som kan vejlede mig omkring dette med at starte op? Her tænker jeg på de helt basale ting man skal starte med når man ønsker at blive selvstændig. Måske nogen sider hvor man kan læse omkring det, nogen man kan ringe til for at få svar på de ting??... Jeg har ingen erfaring indenfor området, ud over en stor interesse og viden omkring de ting jeg ønsker at sælge...

På forhånd tak:)

Vh Pernille

Hej Pernille

Vedrørende skat m.v. er dette link anvendeligt http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=348575, her er der også flere sider til iværksættere.

Hilsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)