Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det noget for dig - ansættelse, dk-partner, international-partner - erfaringer?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har investeret i en bestående forretning der har en (for)gammel web-shop og skal igang med en kraftig opgradering og relancering af hele e-handels platformen. (Den eksisterende udvikler er opsagt)

I forbindelse med en foranalyse ser det ud til at Magento står frem som en klar vinder pga fleksibilitet og vægt på styring af multiple forretninger ud fra samme backbone. Kreativ grafiker findes (deltid) i virksomheden, men om det er nok er usikkert, hvorfor der nok skal påregnes ekstern assistance.

Nu er jeg så ved den svære skillevej:

1) Ansætte udvikler

PLUS: contentfleksibilitet, høj leveringskvalitet, selvstændig ansvar

MINUS: faste omkostninger, høj løn, kan kompetancerne dækkes tilstrækkeligt ind

2) Etablere samarbejde med dansk partner

PLUS: fysisk nærvær/styring, projektledelseserfaring, teknisk niveau, kompetencefleksibilitet

MINUS: høj pris pr time, begrænsede ressourcer/tid

3) Etablere samarbejde med international (asien/østeuropa) leverandør

PLUS: pris pr time, kompetencefleksibilitet, ubegrænsede ressourcer/tid

MINUS: mgl. ansvar/selvstændig tænkning, teknisk niveau

Ovenstående er naturligvis meget sort/hvidt, men baseret på opsamlede 'holdninger' fra bla AMINO.

Jeg vil sætte pris på om du med erfaring i Magento, udviklingsvirksomhed i DK eller langbortistan vil kommentere på dette.. og give mig dit personlig råd i hvad du mener jeg skal gøre herfra.

Projektet ender med at dække +5.000 varenr, i +6 lande på mindst 7 sprog, indeholdende webshop/hjemmeside med ranglister, søgefunktioner, internt/eksternt community og integration mod sociale netværk og naturligvis koblet op med betalingsløsning/økonomistyring/lagerhåndtering...

Jeg er spændt på dit input

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)