Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webmaster tools site configuration ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med den helt store opsætning, og vil gøre opmærksom på jeg har planlagt at hyre en seo konsulent i den nærmeste fremtid. Lige nu er jeg dog selv igang med at sætte min side op med diverse standard ting.

Min side ligger på et .com comæne på dansk server, og er lige nu kun på engelsk. Den vil dog inden for de næste 3 måneder blive oversat til en del flere sprog. Jeg HAR besluttet mig for at disse skal ligge i undermapper domæne.com/da  til dansk osv. med en unikt sitemap til hvert sprog.

Med mindre der er en seo konsuelt der meget overbevisende kan overtale mig til noget andet Confused

MIt spørgsmål er som overskriften siger i forbindelse med google webmaster tools i den sektion der hedder settings eller site configuration.

Her har jeg muligheden at lave geo targeting til et bestemt land. Skal jeg gøre det når man tager mine fremtidsplaner i betragtning ?

Jeg har under samme menu muligheden for at vælge preferrred domain, altså visning med eller uden www. jeg har allerede lavet en permanent redirect fra uden www til med www men skal jeg også gøre det her ?

Håber der er en med mere viden end mig der vil hjælpe lidt.

På forhånd tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)