Nu får Lagersalg igen hahaha... Mon ik den bliver led ;D |
Lone S. Hansen:Sådan.
Hvad sker der i øvrigt med, at man nu skal sige Nej Tak til 8 tilbud, hver gang man vil rette sin profil?
Hahahahaha fuuuck et godt banner!!!
![]()
![]()
Debat
Nu får Lagersalg igen hahaha... Mon ik den bliver led ;D |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Hahahahaha fuuuck et godt banner!!!
|
I begynder snart at nå et niveau, hvor i lyder som et par, som har været gift i snart 25 år... haha |
Hahaha de fatter nada ;D |
Undskyld men hvem er det du har talt med? For det du har fået oplyst er ihvertflad ikke rigtigt! Det er oprindelseslandet på produktet der bestemmer om der skal betales told og i gevet fald hvor meget. Der jo netop derfor man har noeget der hedder et oprindelsescertifikat. Mvh Ravn
|
Det, der jo er problemet, er, at der jo ikke findes noget cerifikat (gætter jeg på). Og så er SKATs udlægning jo korrekt nok - så anser man afsenderlandet som oprindelsesland uden mulighed for præference eller anden form for lempelse. Vh |
Så vist jeg ved har man som afsender altid pligt til at oplyse oprindelseslandet på produktet. Mvh Ravn |
Det er vist rigtigt nok - men det er jo ikke bevis i forhold til præferencen. Vh |
Vi kan vel godt blive enige om at det Post DK har oplyst mht. afsender land er noget sluder. Mvh Ravn |
Som en fagligt korrekt forklaring: Ja helt enig. Men som en sammenfatning, hvor man vil forsøge at forklare en ikke-nørd tingene: Både ja og nej. Anyway, det afgørende er, om vi kan hjælpe Lone og jeg tror ikke hun har et certifikat og så er det sådan set uden betydning om hun har fået en 100% korrekt forklaring eller ej. Vh |