Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Told på varer fra EU ?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Det er sgu i orden, det banner Lagersalg. 
Damn - nu er jeg nødt til selv at være kreativ. Det har jeg slet ikke tid til ;-) 

Nu får Lagersalg igen hahaha... Mon ik den bliver led ;D

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:43

Lone S. Hansen:

Sådan. 
Hvad sker der i øvrigt med, at man nu skal sige Nej Tak til 8 tilbud, hver gang man vil rette sin profil? 

Hahahahaha fuuuck et godt banner!!!

Skype-BigSmileSkype-Giggle

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:47

Lagersalg123 - JEN:

Det er nok fordi du er ligeså skarpt til IT som at køre bil Stick out tongue

I begynder snart at nå et niveau, hvor i lyder som et par, som har været gift i snart 25 år... haha

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:43

Lone S. Hansen:

Hold kæft, hvor har har jeg i øvrigt ondt af de mennesker i fremtiden der lander i denne tråd, efter at have Googlet sig frem til noget omkring Told på EU-varer. 

Hahaha de fatter nada ;D

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12963
Skrevet kl. 16:36

Lone S. Hansen:

Jeg har talt med dem adskillige gange om problemstillingen, men de holder fuldt og fast på, at det er afsenderlandet der er gældende og at det er ligemeget om varene stammer fra EU.

Undskyld men hvem er det du har talt med?  For det du har fået oplyst er ihvertflad ikke rigtigt!

Det er oprindelseslandet på produktet der bestemmer om der skal betales told og i gevet fald hvor meget.  Der jo netop derfor man har noeget der hedder et oprindelsescertifikat.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15

Ravn:
Det er oprindelseslandet på produktet der bestemmer om der skal betales told og i gevet fald hvor meget.  Der jo netop derfor man har noeget der hedder et oprindelsescertifikat.

Det, der jo er problemet, er, at der jo ikke findes noget cerifikat (gætter jeg på). Og så er SKATs udlægning jo korrekt nok - så anser man afsenderlandet som oprindelsesland uden mulighed for præference eller anden form for lempelse.

Vh
Lars

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 17:29

Lars Gosvig:

Ravn:

Det, der jo er problemet, er, at der jo ikke findes noget cerifikat (gætter jeg på). Og så er SKATs udlægning jo korrekt nok - så anser man afsenderlandet som oprindelsesland uden mulighed for præference eller anden form for lempelse.

Så vist jeg ved har man som afsender altid pligt til at oplyse oprindelseslandet på produktet.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33

Ravn:

Så vist jeg ved har man som afsender altid pligt til at oplyse oprindelseslandet på produktet.

Det er vist rigtigt nok - men det er jo ikke bevis i forhold til præferencen.

Vh
Lars

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 17:43

Lars Gosvig:

Det er vist rigtigt nok - men det er jo ikke bevis i forhold til præferencen.

Vi kan vel godt blive enige om at det Post DK har oplyst mht. afsender land er noget sluder.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54

Ravn:
Vi kan vel godt blive enige om at det Post DK har oplyst mht. afsender land er noget sluder.

Som en fagligt korrekt forklaring: Ja helt enig. Men som en sammenfatning, hvor man vil forsøge at forklare en ikke-nørd tingene: Både ja og nej.

Anyway, det afgørende er, om vi kan hjælpe Lone og jeg tror ikke hun har et certifikat og så er det sådan set uden betydning om hun har fået en 100% korrekt forklaring eller ej.

Vh
Lars

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)