Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.Kuréren.dk sælges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kureren.dk sælges

Transport- og kurerservice sælges inkl. super domænenavn. Domænet er hostet af one.com, men kan selvfølgelig flyttes.

Kuréren.dk får dagligt henvendelser fra kunder i hele landet til trods for at al markedsføring er indstillet for flere måneder siden.

Der er ikke biler eller andet materiel med i handelen, kun firmanavnet og domænet, samt aftale om bannerplads på landsdækkende online markedsplads. Ved køb af kureren kan banneraftale samt fast plads i ugentligt nyhedsbrev aftales, da vi også ejer www.dbm.dk 

Firmaet/domænet kan overtages straks.

Giv et seriøst bud, eller skriv for mere info til: kr@dbm.dk

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Randers
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 11:46

Hej.

Hvor lang tid har www.kureren.dk eksisteret, og har du nogle tal??

Mvh

Guldhammer

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:50

guldinvest:

Hej.

Hvor lang tid har www.kureren.dk eksisteret, og har du nogle tal??

Mvh

Guldhammer

Der står 2006 i bunden af siden, men der er hverken pagerank eller undersider, så det lyder godt nok vildt hvis der er daglige henvendelser på transport. Indifferent

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:27

Hej.

Jeg har ejet domænet i ca. 3 år.

Planen var at jeg ville tilbyde brugere af www.dbm.dk en let mulighed for at få transporteret ting, når de havde købt eller solgt via annoncerne på dbm.dk

For ca. 1 år siden opgav jeg p.g.a. af manglende tid at styre henvendelserne, og sendte blot kunderne videre til en vognmand.

Samtidig fjernede jeg bannere for Kuréren fra dbm.dk, og indstillede al anden markedsføring. Desuden gjorde jeg domænet Kuréren så kedeligt at det ikke ligefrem opfordrede nogen til at henvende sig.

De sidste par måneder har der kun været ca. 1 henvendelse pr. uge, men mens bannerne var aktive (samt indlæg i det ugentlige nyhedsbrev fra dbm.dk), var der 10-25 henvendelser pr. uge.

Jeg har lige taget et billede af de seneste par måneders statistik:

Selv om jeg har forsøgt at undgå trafik på sitet dukker der stadig nogen op Huh?

Håber det besvarer de fleste spørgsmål.

PS: Da forretningen kørte var der én ugenlig tur "over broen" for at gøre det billigt for hver enkelt. Det var en stor succes.

Jeg synes stadig at det er en god service for dbm.dk at tilbyde let og billig transport for brugerne, og er derfor meget villig til at lægge bannerplads og nyhedsbrevsindlæg ind som en fast del.

Gi' et seriøst bud på domænet.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)