www.Kureren.dk sælges
Mvh. Ditbrugtmarked |
Hej.
Hvor lang tid har www.kureren.dk eksisteret, og har du nogle tal??
Mvh
Guldhammer
www.Kureren.dk sælges
Mvh. Ditbrugtmarked |
Der står 2006 i bunden af siden, men der er hverken pagerank eller undersider, så det lyder godt nok vildt hvis der er daglige henvendelser på transport. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej. Jeg har ejet domænet i ca. 3 år. Planen var at jeg ville tilbyde brugere af www.dbm.dk en let mulighed for at få transporteret ting, når de havde købt eller solgt via annoncerne på dbm.dk For ca. 1 år siden opgav jeg p.g.a. af manglende tid at styre henvendelserne, og sendte blot kunderne videre til en vognmand. Samtidig fjernede jeg bannere for Kuréren fra dbm.dk, og indstillede al anden markedsføring. Desuden gjorde jeg domænet Kuréren så kedeligt at det ikke ligefrem opfordrede nogen til at henvende sig. De sidste par måneder har der kun været ca. 1 henvendelse pr. uge, men mens bannerne var aktive (samt indlæg i det ugentlige nyhedsbrev fra dbm.dk), var der 10-25 henvendelser pr. uge. Jeg har lige taget et billede af de seneste par måneders statistik: Selv om jeg har forsøgt at undgå trafik på sitet dukker der stadig nogen op Håber det besvarer de fleste spørgsmål. PS: Da forretningen kørte var der én ugenlig tur "over broen" for at gøre det billigt for hver enkelt. Det var en stor succes. Jeg synes stadig at det er en god service for dbm.dk at tilbyde let og billig transport for brugerne, og er derfor meget villig til at lægge bannerplads og nyhedsbrevsindlæg ind som en fast del. Gi' et seriøst bud på domænet. Mvh. Ditbrugtmarked |