Hej Jeg er ved at starte en ny gren op af virksomheden og jeg tænker lidt på at kalde den kolossal, da den skal trykke ting i stor størrelse (fra 1 meter og op), men hvilke associationer får i ved ordet kolossal? |
Kæmpe stor
Hej Jeg er ved at starte en ny gren op af virksomheden og jeg tænker lidt på at kalde den kolossal, da den skal trykke ting i stor størrelse (fra 1 meter og op), men hvilke associationer får i ved ordet kolossal? |
Jeg tænker ligeledes kæmpe stor eller rigtig stor. Men jeg tænkte også kolossal betydning, som får mig til at tænke på noget, som har utrolig stor betydning. Umiddelbart synes jeg ikke, at navnet lyder dårligt :) Men meget afhænger også af, hvordan logoet kommer til at se ud designmæssigt.
|
Ja, jeg tænker også noget, der er MEGET stort. Så hvis det fx er stor format print du har tænkt dig at udvide med, signalere navnet at det er print ud over det sædvanlige. Rent designmæssigt kunne det blive et ret fedt logo. :-) Dorthe |
tak for de tilbagemeldinger der allerede er her, men ingen andre der har en mening? :) |
Jeg tænker, som de andre, på noget mega stort. |
Jeg opfatter det som noget meget stort. Jeg tænker ikke på print... Hvad med at bruge Megaprint Eller Kolosalprint /allan
|
Hej Det er iværtfald ikke fra 1 meter jeg tænker på, når man snakker kolossal tryk, så skal vi lidt meget større op. Faktisk kan de fleste serigrafi firmaer klare den opgave, uden at det giver dem sved på panden. Men ellers så kommer jeg tit til at tænke på dem der trykker vejside skilte, med silketryk, hvor man bruger rammer på op over 3 meter. Eller dem der trykker på de akrylplader, der sidder langs veje som støjdæmpning. Jeg selv trykker tit på nogle kabinetter der måler ca 1,5x1x1 Lxhxb meter, og har i min tid for flere firma trykket på færdig byggede maskiner, hvor man tog ud og lavede trykkene på virksomheden. Når maskinen var færdig bygget. Men primært så tryk over 2-3 x 2-3 meter.....som minimum. /Kenneth |
Hej Janus! "hvilke associationer får i ved ordet kolossal?" Sådan helt direkte, så henleder ordet nok til Kolossen på Rhodos Mvh. John |
|