Kære Alle, www.SudokuShop.dk ønsker jeg at sælge. Her har du muligheden for et meget begrænset beløb at kommer igang med at sælge Sudoku spil og bøger, og du kan nå at få julehandlen med. Der har ikke være gjort noget særligt for produktudvikling og opdatering af siden, siden starten i december2005/Januar2006 Antal besøgende: ca. 700-1500 pr. måned (Svinger meget) Omsætning: Ca. kr. 10.000-15.000 pr. år. Jeg kan konstatere at der er en sæsonudsving på denne shop, således at der er November/december og Juni/juli er de store besøg og omsætningsmåneder. Shoppen er iøjeblikket hosted hos Scannet på deres webshop løsning, der er nem at administreret Medfølger: Domæner (SudokuShop.dk og Sudoku-Shop.dk) Varelager (Bøger og spil for Ca. 5-8.000 kr.) CMS system hos Scannet Pris idé kr. 9.500,- (Kom med et bud!) Årsag til salg. Har i min nuværende stilling ikke mulighed for at drive den videre og give SudokuShop den change som den fortjener. Skriv en mail til email til mig hvis i er interesseret! |
ok jeg tilbud dig kr 4500,oo nu
hvis der kun er en oms på 10000kr