Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ARGH...jeg skal lige af med lidt galde!!!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Pedersen:

Jeg forstår godt din irritation, der mangler noget i folks opdragelse, de kunne dog give en indikation af hvilke handelsprincipper de forventede, når de beder om tilbud, så du kunne vurdere om du ville afgive buddet.

Mest irriterende er dog når folk slet ikke melder tilbage og dem er der desværre også mange af.

Jeg har arbejdet mange år i en branche hvor man kunne bruge 1- 2 dage på at udregne tilbud, så var det meget irriterende ikke at få en tilbagemelding, jeg tog nogle gange kontakt til dem efterfølgende for at spørge hvorfor de ikke svarede på tilbuddet, jeg er lidt i tvivl om det hjalp, men jeg kom da af med min irritation.

Efter min mening skal man være seriøs når man laver B2B forespørgsler, desværre må man nok leve med lidt useriøsitet i C2B forespørgsler.

Hvordan skal man "opdrage" folk ?

De bedste hilsener

Finn

Jeg kunne ikke umiddelbart ud af hverken henvendelsen eller firmanavnet udlede, at vi snakkede B2B...

Det fandt jeg først ud af efterfølgende, da jeg checkede firmaet...

Det ER møgirriterende at lægge tid og kræfter i et seriøst stykke arbejde...for så at opdage, at henvendelsen IKKE var seriøs! Men HVORLEDES man opdrager folk til at være seriøse...det er et godt spørgsmål Huh?

Irritationen ligger vel i, at man selv er seriøs og ærlig...og FORVENTER det samme den anden vej Huh?

Hvilket så...ret beset...er vores egen "fejl"...at vi forventer det samme retur Wink FORDI det er IKKE givet...

Mennn...en SMULE pli...ville være rigtigt dejligt! :)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 10:54

:-) Jeg kender det alt for godt, mine tilbud er kun gældende i 14 dage, og det er de fordi jeg syntes det er belastende at have måske 5 tilbud ude, og 1 vender tilbage, resten ved du ikke helt hvad der sker med.

Jeg har oplevet at hvis der sættes en frist, så er der flere som vender tilbage på tilbuddet med spørgsmål.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:03

Dennis Nielsen:
Jeg kender det alt for godt, mine tilbud er kun gældende i 14 dage,

Genialt Yes den nupper jeg :)

/allan

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 11:06

Du skal være velkommen :-)

Venligst

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 11:08

Dennis Nielsen:

:-) Jeg kender det alt for godt, mine tilbud er kun gældende i 14 dage, og det er de fordi jeg syntes det er belastende at have måske 5 tilbud ude, og 1 vender tilbage, resten ved du ikke helt hvad der sker med.

Jeg har oplevet at hvis der sættes en frist, så er der flere som vender tilbage på tilbuddet med spørgsmål.

Den vil jeg så også lige tilføje mine tilbud...Tak for det :)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 11:20

Bare i roden, jeg vil lige nævne at din topmenu på dit website, sejler helt ud af skærmen når man ser siden i firefox... bare til oplysning :-)

Var til Mille

Venligst

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 11:35

At du er for dyr, er vel blot kundens måde at fortælle dig på, at kunden er interesseret i varerne, men at der skal handles/justeres på nogle punkter.

Kan du ikke nedskyde kundens kommentar om at prisen er for høj?

Sig til kunden, at du er enig i at prisen er høj, men det er fordi "udfyld selv et eller andet, fx at du giver hurtig levering, kvaliteten er i top, dine betalingsbetingelser er gode, eller hvad du nu selv kan finde på/ hvor du differentierer dig".

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 11:40

Dennis Nielsen:

Bare i roden, jeg vil lige nævne at din topmenu på dit website, sejler helt ud af skærmen når man ser siden i firefox... bare til oplysning :-)

Var til Mille

I know :)

Og jeg tror, at ScanNet er opmærksom på dette...og har det på to-do listen :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 11:41

Andreas:

At du er for dyr, er vel blot kundens måde at fortælle dig på, at kunden er interesseret i varerne, men at der skal handles/justeres på nogle punkter.

Kan du ikke nedskyde kundens kommentar om at prisen er for høj?

Sig til kunden, at du er enig i at prisen er høj, men det er fordi "udfyld selv et eller andet, fx at du giver hurtig levering, kvaliteten er i top, dine betalingsbetingelser er gode, eller hvad du nu selv kan finde på/ hvor du differentierer dig".

"Problemet" er bare, at tilbuddet var RIGTIGT GODT :)

Så jeg tror ikke, at der er mere at gøre her...udover at FORÆRE kunden varerne ;)

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 12:15

Jeg kører meget efter princippet T-G-A: Tro, gæt eller antagelse. Spørg kunde om hvad der skal til, for at de køber varerne af dig. Du kan ikke nøjes med at gå og tro, gætte eller antage.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)