Jeg kunne ikke umiddelbart ud af hverken henvendelsen eller firmanavnet udlede, at vi snakkede B2B... Det fandt jeg først ud af efterfølgende, da jeg checkede firmaet...
Det ER møgirriterende at lægge tid og kræfter i et seriøst stykke arbejde...for så at opdage, at henvendelsen IKKE var seriøs! Men HVORLEDES man opdrager folk til at være seriøse...det er et godt spørgsmål Irritationen ligger vel i, at man selv er seriøs og ærlig...og FORVENTER det samme den anden vej Hvilket så...ret beset...er vores egen "fejl"...at vi forventer det samme retur Mennn...en SMULE pli...ville være rigtigt dejligt! :) |
:-) Jeg kender det alt for godt, mine tilbud er kun gældende i 14 dage, og det er de fordi jeg syntes det er belastende at have måske 5 tilbud ude, og 1 vender tilbage, resten ved du ikke helt hvad der sker med.
Jeg har oplevet at hvis der sættes en frist, så er der flere som vender tilbage på tilbuddet med spørgsmål.