Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra vietnam

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 28. Oct 11
Indlæg ialt: 37
Fra  ME-Consult Asia Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas - og undskyld jeg skriver her!

Jeg har været repræsentant for danske virksomheder, der har fået produceret lædervare, børnetøj, T-shirt, sokker, tasker, homeware collections etc. og ja, du har ret på et område - man skal være her, eller have en repræsentant her.

Jeg har 2 gange, ud af alle de mange containere, der efterhånden er kommet rundt i verden, haft produktions problemer med kvaliteten, men fordi jeg bruger mindre leverandører, og ikke "kinesisk" masse prod. så ved de jeg kommer og checker varerne, så kvaliteten er rigtig god og prisen meget konkurrencedygtig.

Det er alt for "let" i begyndelse at falde for de store producenter, der sender tingene gennem et samlebånd, og så er de ligeglade med, hvad der kommer ud i den anden ende. Det holder jeg mig LANGT FRA! Det er alt for dyrt og spild af tid i længden.

Hvis du fortsat gerne vil producere herude, er du meget velkommen til at skrive til mig.

Med venlig hilsen

Mariannne

ME-Consult ASIA

Fra kbh
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en lille producent med 10 sypiger vi brugte - på trods af at vi var der min. en gang hvret halve år var vi ikke dygtige nok til at styre det.

Hvis man har resourcer til at kontrollere det hele - så er historien sikkert en anden. 

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)