Ja, så blev jeg også en af de heldige modtagere af et opkald fra fagregistret.
Heldigvis for mig har jeg læst mange sjove historier herinde, så jeg vidste hvordan de skulle håndteres. Sælgeren lagde fint ud med at de ringede ang. en fornyelse ... bla. bla. bla. - Den historie har vi hørt mange gange før.
Vel lært fortalte jeg ham at jeg godt kendte registret og at jeg ikke skulle have noget med dem at gøre. Jeg afsluttede med Mikkel deMib''s metode.
"Jeg fakturer salgstaler med 500,- + moms. Når jeg arbejder er det min timeløn og lige nu bruger du min tid. Hvis jeg lige får et navn mv. så jeg ved hvor jeg skal sende regningen hen"
Sælgeren: Hvad?
Gentager mig selv...
dut dut dut... så lagde han på.
Yes! - Så kan han lære det!
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop Kvalitets-webhosting
Det er rigtigt. Jeg tror at det var "Den Innovative" der lod en sælger vente i 3 x 5 minutter, mens han gik rundt og lavede alt muligt andet, dét er også en mulighed, hvorefter du kan fyre den af med regningen :)