men er der nogen kender noget til hvordan jeg vil billigst købe omkring 30 PC.er .. jeg overvejer lidt og købe måske nogle brugte og evt. skifte grafikkortet på dem. der er en som har 30 brugte pc.er fra da han lukkede sin netcafe, og de er ca. to år gamle.
jeg har også overvejet og måske købe dem fra udlandet. evt. sverige eller tyskland. vil det være en god ide. altså vil jeg kunne spare noget ved det, eller skal man måske betale noget til den danske stat hvis de købt i udlandet. ?
men er der nogen kender noget til hvordan jeg vil billigst købe omkring 30 PC.er .. jeg overvejer lidt og købe måske nogle brugte og evt. skifte grafikkortet på dem. der er en som har 30 brugte pc.er fra da han lukkede sin netcafe, og de er ca. to år gamle.
jeg har også overvejet og måske købe dem fra udlandet. evt. sverige eller tyskland. vil det være en god ide. altså vil jeg kunne spare noget ved det, eller skal man måske betale noget til den danske stat hvis de købt i udlandet. ?
De eneste firmaer jeg kender til, som muligvis kunne lave dig 30 pc'er efter ønske må være:
Har nedlagt en netcafé i Sønderborg i september 2009. Har stadig et par computere af ældre dato tilbage. Kan evt bruges til internet og chat. Har også et timeseddel-system komplet med bonprinter og computer. 2 borde er der også tilbage. Resten er desværre solgt.
Bonprintersystemet er hjemmelavet og licensfrit. Et simpelt system til udskrivning af en seddel med tidspunkt og pris.. Skal blot tilrettes en smule til dine priser.. Du må få det hele for kr. 1000,- med printer + computer og 5-6 bonruller