Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kelkoo, Pricerunner mv

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt ske at dette emne er taget op før, men jeg kan altså ikke finde noget om det.

Jeg har en webshop der kører på baggrund af dandomain.

De har de famøse partnerprogrammer, som der selvfølgelig skal betales for, til f.eks kelkoo, pricerunner mv.

Men nu kommer så spørgsmålet, hvordan får jeg mine varer ind på de sider?

Jeg kan overhovedet ikke finde hverken hoved eller hale i hvordan man skal gøre så måske en herinde kan hjælpe

På forhånd tak,

Queeninyou.dk - Online modetøj for dronninger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 12:50

Så langt så godt..

Men hvis du kontakter deres support får du at vide du skal kontakte Kelkoo fordi de kun stiller partnerprogrammet til rådighed.

Så da jeg ikke kan finde ud af hvordan man fysisk får varene derind så er jeg ikke kommet tættere på målet :(

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 12:53

Jeg har i et tidligere firma brugt deres edbprisermodul. Her fandt du en produktkode hos edbpriser og pastede ind på dit produkt. Herefter trak edbpriser alle oplysningerne fra en autogenereret csv fil. Tror måske at det er det samme med Kelkoo og pricerunner. I dag har jeg selv pricerunner på min dandomain webshop, men jeg har ikke partnermodulet hos Dandomain - Pricerunner kan selv crawle websiden.

Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 12:55

Andreas:

Jeg har i et tidligere firma brugt deres edbprisermodul. Her fandt du en produktkode hos edbpriser og pastede ind på dit produkt. Herefter trak edbpriser alle oplysningerne fra en autogenereret csv fil. Tror måske at det er det samme med Kelkoo og pricerunner. I dag har jeg selv pricerunner på min dandomain webshop, men jeg har ikke partnermodulet hos Dandomain - Pricerunner kan selv crawle websiden.

Interessant... 

Så du har ikke partnermodullet hos DanDomain for at få det til at køre?

Opretter du så bare en bruger på pricerunner f.eks og får den kode du omtaler?

Lige nu lyder jeg som en der ikke har forstand på alt det her, det har jeg altså, men bare ikke lige på det her punkt :) 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 12:58

Du får en kode af de partnerprogrammer der er tilmeldt - den kode sætter du ind i dandomain admin shop

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 12:59

Jeg skrev til pricerunner om hvordan man kom online på deres side. Så blev jeg kontakted af deres agent for danmark som sendte mig noget på mail, og da jeg accepterede det, gik det helt af sig selv.

Jeg har med andre ord ikke rørt en finger. De finder selv ud af hvilke produkter det er, ud fra min produktbeskrivelse og henter billeder m.m.

Her er nogle af de produkter, som de har crawlet fra min side. http://www.pricerunner.dk/cl/202/Tilbehoer-baerbare?ref=redirect&q=invisible%20shield&search=invisible%20shield&other_hits=199%3Ainvisible%20shield|196%3Ainvisible%20shield|462%3Ainvisible%20shield|304%3Ainvisible%20shield|x%3B%3B%3B&sp=1&sort=4

Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 13:02

Andreas:

Jeg skrev til pricerunner om hvordan man kom online på deres side. Så blev jeg kontakted af deres agent for danmark som sendte mig noget på mail, og da jeg accepterede det, gik det helt af sig selv.

Jeg har med andre ord ikke rørt en finger. De finder selv ud af hvilke produkter det er, ud fra min produktbeskrivelse og henter billeder m.m.

Her er nogle af de produkter, som de har crawlet fra min side. http://www.pricerunner.dk/cl/202/Tilbehoer-baerbare?ref=redirect&q=invisible%20shield&search=invisible%20shield&other_hits=199%3Ainvisible%20shield|196%3Ainvisible%20shield|462%3Ainvisible%20shield|304%3Ainvisible%20shield|x%3B%3B%3B&sp=1&sort=4

Det er jo præcis det jeg ønsker.

Det tror jeg at jeg vil gøre og så siger jeg tusind tak for dit svar.

En sidste ting, ved du om det tilfældigvis er det samme med Kelkoo?

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  DanDrone Skrevet kl. 13:07

Jeg tror også at kelkoo kan gøre det samme. Men jeg ønskede ikke at bruge kelkoo, da de skal have 2-400 kr om måneden, bare for at man er online. Hos Pricerunner betaler man kun 1-2 kr pr. klik og intet abonnement.

Men hvis du får at vide fra Kelkoo, at de har lavet prisstrukturen om, så sig lige til :-)

Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 13:12

Puha, ja det var da en del.

Naturligvis - Der er sendt forespørgsler afsted nu og hvis de ikke vil have penge for det så skriver jeg det her :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)