Jeg vidste ikke helt hvor jeg skulle lægge den her tråd. - Jeg har et godt tilbud til dig tråden - handler jo egentligt om at give tilbud, men vidste ikke om jeg skulle have lavet den derinde. Men her kommer spørgsmålet: Jeg skal have lavet en hvid hættetrøje med logo foran og på ryggen. Den skal være med lynlås, og af god kvalitet. Der skal kun laves en enkelt stk, men den skal være færdig før den 21. Er det muligt at få lidt amino hjælp? Enten nogen amino tilbud, eller links til gode trykkerier, der levere enkelt stks. På forhånd tak |
Tilbud på hætte trøje?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Hej. Jeg kan varmt anbefale Martin fra 2M-profil! Jeg har fået lavet 20 fodboldtrøjer af ham, og det hele var perfekt da jeg modtog det! Fik også lavet 30 studietrøjer af ham som også var gode! Så kan varmt anbefale denne mand, så skynd dig da at skrive til ham 2m-profil@2m-profil.dk Fortsæt god fredag :) |
Andre bud? :) |
--
Hej. Det har han skam ;) Ring til ham, han har mere i den butik end man sikkert kan se udefra :p |
Trykker du logoet eller kan det broderes? Jeg foretrækker nemlig en langtidsholdbar løsning.. |
--
Vi kan godt få det broderet. |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)