Hej Amino venner, Jeg skal i gang med et super spændende projekt, og dertil lancere en site lign. diverse sociale platforme i bruger i jeres hverdag... Facebook, Twitter, LinkedIn mv. Konceptet og målgruppen bliver dog anderledes. Jeg forventer at starte virksomheden op i DK, men da markedet er USA, skal salget også foregå der. Måske bliver udviklingen og marketing i DK eller et mix deraf, det er ikke fastlagt. Til det skal jeg til at bygge et team.. det bedste team. Min baggrund er indenfor salg og Account Management på både Enterprise og SMB markedet. Sidste projekt jeg var/er en del af, var opstart af en IT virksomhed med fokus på SMB. Jeg står derfor selv for salgsdelen (ihvertfald til at starte med), og de overordnede beslutninger omkring hvor virksomheden skal hen og hvordan vi når dertil. Det er dog en dynamisk process og jeg forventer gerne et team der er med til at bane vejen for vores fælles succes. Jeg forventer at vi skal være 2-4 personer til at starte med, og på sigt få nye folk på teamet efterhånden som det giver mening. For de rigtige personer vil det være en helt unik mulighed for at være med til at starte en helt ny og spændende projekt/virksomhed helt fra bunden og op, med fokus på nyeste teknologier i branchen (inklusiv dem der endnu ikke er på markedet). Pt. er jeg i gang med at snakke med interessante personer som kunne være spændende at have på vores team, og der vil være med til at bringe virksomheden til tops. Det er en rigtig spændende process, og det tager tid, men da teamet i den grad afgørende, så må det tage den tid det tager. Men i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at få noget hjælp fra jer Aminoer. Det ville være helt fantastisk at høre lidt om jeres erfaringer med at få sat det rigtige team op, hvordan i fandt de rigtige mennesker og processen dertil.. Men, men, men lad jer ikke begrænse.. Sidder i med noget informationer i gerne vil dele i forbindelse med denne tråd, så vent ikke... share :) for meget info findes ikke i denne tråd, og alt ville blive taget imod med kyshånd. Håber at få startet en rigtig interessant tråd startet op.. skriv skriv skriv....
Ha´ en fantastisk aften!
|
Hører gerne mere om det.
enten her eller pb eller mail patrick@barkowski.dk