Hej vi har lejet et lager/kælder her fra d. 1/3, men fik nøglerne og skrev under her i dag d. 24/2. Nu har jeg så fortrudt, ved godt det dumt og naivt. Men en masse ting er dukket op eftersom jeg først rigtig så stedet i morges og bare måtte skrive under, så det ikke gik til anden side.
Har indbetalt et depositum i torsdags til lejer. Fik ikke en kopi af lejekontrakten med i dag da vi skrev under. Spørgsmålet er så, har jeg som lejer en fortrydelsesret så jeg kan få mit depositum tilbage?
Det eneste du evt. kan gøre er hurtigst muligt at meddele udlejer en opsigelse og senest inden månedens udgang og håbe han finder en anden lejer hurtigt og at han så vil refundre dig den del af deposita'et, som ikke skal bruges til medgået husleje. Men du har kun hans gode vilje at håbe på.
Det eneste du evt. kan gøre er hurtigst muligt at meddele udlejer en opsigelse og senest inden månedens udgang og håbe han finder en anden lejer hurtigt og at han så vil refundre dig den del af deposita'et, som ikke skal bruges til medgået husleje. Men du har kun hans gode vilje at håbe på.