Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Letmoms.dk - Få styr på momsen i og udenfor EU!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Vi har endnu engang opdateret vores Letmoms Programmer, således at Letmoms Pro nu gør det muligt at holde styr på moms indenfor samt udenfor EU. Man vælger simpelthen om en given postering hører til DK, EU eller helt uden for EU. Så søger programmet for at udregne de momstal som Skat kræver.

Igen, lettere bliver det nok ikke!

Du kan læse meget mere på www.letmoms.dk

Go Fornøjelse!

Thomas S Eriksen
Letmoms.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:26
Man kan så diskutere hvorvidt at et regnearksdokument kan være 549kr værd men jeg syntes ikke jeg fangede hvor meget amino rabatten var på?
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 09:46
Dato: 03-11-2006 09:25:35 Forfatter: mcsolutions Man kan så diskutere hvorvidt at et regnearksdokument kan være 549kr værd men jeg syntes ikke jeg fangede hvor meget amino rabatten var på?

Om et program er lavet i Excel, Access, Delphi, Java eller noget helt andet kan vel være blæsende ligegyldigt. Det, der tæller, er, om applikationen imødegår brugerens behov.
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 10:02
Såvidt jeg kender markedet er det det billigeste regnskabsprogram derude.

Problemet med de fleste regnskabsprogrammer er at de er for uoverskuelige og forholder sig til mere end hvad de fleste enkeltmandsfirmaer har brug for. Udviklingen i Excel giver brugeren en allerede kendt brugerflade, og et pænt opsat og meget overskueligt regnskabsprogram, der overholder de krav Skat stiller til et enkeltmandsfirma.

549,- inkl moms får du knap nok en fuld tank benzin for idag! ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)