Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af betalingsservice hos PBS

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er sådan at vi har udviklet et produkt som er henvendt til dyrlæger. Det er sådan at dyrlægerne kan købe et abonnement til vores produkt via vores webshop.

Men det er sådan at vi gerne vil have at de betaler første mdr. via et betalingskort og efterfølgende bliver trykket et beløb hver mdr. via PBS.

I den forbindelse vil jeg gerne gøre hvad i har af erfaringer med følgende:

Hvem bruger i som betalingsgetway ?

Hvordan man opretter man de individuelle aftaler hos PBS ? Jeg kunne læse mig frem til noget der hedder betalingserivice web ? Jeg prøvede at ringe derind men ham jeg fik fandt kunne ikke rigtig fortælle mig andet end at jeg skulle læse mig til det på nettet.

Hvordan tjekker man hvem der har betalt og kan man læse det over i fx. e-conomics ?

Mvh Brian

Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian,

Du har mulighed for at ansøge om en betalingskortaftale til internethandel med abonnementsbetaling. På den måde kan dine kunder betale første gang med et betalingskort og efterfølgende blive trukket automatisk på samme kort. Der er dog en række krav, din forretning skal opfylde for at få en sådan aftale.

Hvis du vil vide mere om vilkår og krav for at få denne aftale, kan du skrive en mail til ansoegning@pbs.dk. Så kan du få tilsendt mere information om løsningen.

MVH Dorthe Hannibal - PBS 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:42

Hej Dorthe,

Mange tak for dit indlæg !

Jeg prøver lige at skrive til dem på den mail :-)

Mvh Brian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)