Jeg er lidt nysgerrig her. Der bliver sagt at alt efter # ikke bliver læst af google. Jeg står nemlig i det problem at hvis jeg linker fra en under-kategori til min forside med den fulde adresse eller kun / så bliver linket lavet om til siden.dk/undefined/ - Dette er jo ikke hensigtsmæssigt, så jeg måtte bruge løsningen /index.php som heller ikke er helt god, men trodsalt bedre. Men kan jeg så bare bare bruge siden.dk/# og så være ude over alle problemer??
Mit problem er at man vel mister noget link-juice ved at linke til forsiden via siden.dk/index.php når jeg alle andre steder bruger siden.dk (uden /index.php).
Hvis jeg så skriver linket uden /index.php, så bliver det lavet om til siden.dk/undefined/ - dette kan vel ikke være godt for link-buildingen??
Så var det jeg tænkte da jeg læste denne tråd at jeg da måske kunne bruge denne løsning med siden.dk/# og så få hele link-juicen?? Eller er jeg helt galt på den??
Ja, men det vil da være bedre hvis du kunne løse det anderledes. For hvad nu når jeg en dag linker til din side, og den fucker det op med at videresende til undefined... Det skal du altså have løst - ordentligt!