Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! - indbrud i forsamlingshus, hvad gør vi?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer

Vi har i lørdags holdt en fest i et forsamlingshus, men desværre har der været indbrud mellem lørdag og søndag nat (vi opholdte os ikke i forsamlingshuset da det fandt sted)

De har stjålet 2 store højtalere som vi har lejet, og så har de åbnet en pulverslukker i køkkenet, og den store sal.

Vi har snakket med forsikringsselskabet, og de vender tilbage hurtigst, men jeg håber på lidt svar her også.

Der er tegn på indbrud, og vi har kontaktet politiet, de vil dog IKKE kigge mere på det, men det ved vi jo alle de ikke gider ;)

Så hvordan står vi med hensyn til erstatning af de 2 stjålne højtalere, skal vi selv erstatte dem, eller har vi ''sagen'' på vores side.?

Pulverslukkern koster heldigvis ikke ret meget og få fyldt op, og den har umiddelbart ikke forsaget nogle skader.

Jeg håber jeg har forklaret mig godt nok, og håber på en masse svar, højtalerne er lejet ved en gut jeg deler lager ved, så de er heldigvis ikke sååå dyre og købe igen, han vil jo selvfølgelig også gerne høre lidt omkring dette da han har en del udlejninger, og vil gerne vide hvordan han står hvis det sker igen (det kan selvfølgelig aldrig blive hans problem) - så måske der er ander udlejningsfirmaer der har oplevet noget lign.?

Mvh

Rasmus Borup Nielsen

Handel med varepartier via Trademen

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 18:00

bump

har fået lidt svar på mail, men slet ingen der kan svare direkte på spørgsmålet?

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 18:09

Hej RasmusSmile

Når man lejer noget, betaler man altid et depositum. 

Så mon ikke det kan dække det meste.

Jette

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:37

Hej Rasmus

Sørg for at få en anmeldelseskvittering fra politiet, den får du brug for hvis det bliver en forsikringssag. Den skal de udskrive til dig, selvom de ellers ikke gider lette en vis legemsdel.

Så er det på jagt i forsikringspolicer og lejekontrakten på højtalerne.

Jeg kan ikke forestille mig forsamlingshuset har nogen forsikring, som dækker jeres medbragte udstyr, de har måske en forsikring som dækker skade på huset ved indbruddet.

Jeg ville nærlæse i din husstandsforsikring og se om der er nogle muligheder her.

Lejekontrakten kan have indbygget en ulykke og tyveri forsikring, men jeg kan næsten forstå at det ikke er tilfældet her. Men bliv nu helt sikker på det og nærlæs lejekontrakten.

Hvis ikke du har forsikringsdækning, så er det et problem mellem dig og udlejer.

Jeg kan ikke se andet end at du er erstatningsansvarlig overfor udlejer for det bortkomne udstyr, surt.

De bedste hilsener

Finn

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:58

Med mindre du har en god forsikring, så kommer du nok til at hænge på den...

Da jeg var studerende lejede vi en skytracker, som blev stjålet (vejede ret meget og stod på taget.. men forsvandt alligevel) og det kostede os 34 af de helt lange!

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:17

Tror ikke du kommer til og hæfte for noget bare døren var låst og der er lavet en anmeldese hos P.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 22:35

Hejsa

Tak for de mange svar, jeg har fået kontakt til vores forsikringsselskab - umiddelbart er vores selvrisioko for høj til det kan betale sig ...... Er det korrekt det de gør, jeg er virkelig en dør til sådanne ting :-)

Flere gode svar, så kom endelig ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)