Hej Alle aminoer Vi har i lørdags holdt en fest i et forsamlingshus, men desværre har der været indbrud mellem lørdag og søndag nat (vi opholdte os ikke i forsamlingshuset da det fandt sted) De har stjålet 2 store højtalere som vi har lejet, og så har de åbnet en pulverslukker i køkkenet, og den store sal. Vi har snakket med forsikringsselskabet, og de vender tilbage hurtigst, men jeg håber på lidt svar her også. Der er tegn på indbrud, og vi har kontaktet politiet, de vil dog IKKE kigge mere på det, men det ved vi jo alle de ikke gider ;) Så hvordan står vi med hensyn til erstatning af de 2 stjålne højtalere, skal vi selv erstatte dem, eller har vi ''sagen'' på vores side.? Pulverslukkern koster heldigvis ikke ret meget og få fyldt op, og den har umiddelbart ikke forsaget nogle skader. Jeg håber jeg har forklaret mig godt nok, og håber på en masse svar, højtalerne er lejet ved en gut jeg deler lager ved, så de er heldigvis ikke sååå dyre og købe igen, han vil jo selvfølgelig også gerne høre lidt omkring dette da han har en del udlejninger, og vil gerne vide hvordan han står hvis det sker igen (det kan selvfølgelig aldrig blive hans problem) - så måske der er ander udlejningsfirmaer der har oplevet noget lign.? Mvh Rasmus Borup Nielsen |
har fået lidt svar på mail, men slet ingen der kan svare direkte på spørgsmålet?