|
Hej aminovenner Jeg har fundet et kontor/butik centralt i Kbh (DK-1466 - nær kanalerne og Rådhusstræde) som jeg mangler nogen at dele med. Os der kommer til at sidde der er en kreativ idemand med et par projekter som der skal arbejdes på - inkl noget e-handel (mangler en makker!) og en event-booker af proffesionelt personale til events. Der bliver 4-5 mindre kontorpladser og et 4 personers møderum - dog kræver stedet lige lidt ombygning over de næste par måneder. Pris per plads ca. 1.500 eks moms - depositum 3 måneder - dertil skal etableres telefon og internet som dog bliver klaret inden indflytning. Er du hjemmesidedesigner, grafiker, e-handlende eller lignende (noget med stor kundeflade/potientiale) og mangler en god adr. så flyt ind med os. Mvh Jannick +45 28 11 11 82 |
2 kontorpladser centralt 1466 - Kbh K - udlejes
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
hvad skal en smule adresseservice stå i, og lejlighedsvis lån af mødelokale for et par timer... ;-) /P |
|
Pris for brug af lokaler må være det samme for alle - ellers kan vi vel aftale lejlighedsvis brug efter timepris af 150 kr. eks moms (men så er 10 timer jo hurtigt svarende til en månedsleje) - postadresse koster det samme som for andre = månedsleje af 1.500 kr. eks moms Nu har jeg dog ikke lokalerne før at jeg har mindst 2 pladser "udlejet" Kontakt mig direkte på: Jannick (snabelelefant) holsboel.dk - eller på sms: 28111182 |
|
Jeg vil snarest starte en ny tråd om dette. Lokalerne er lejet og jeg åbner stedet BrainStomUS.dk 1. januar 2007 Jeg har 4 interesseret indtil videre og der bliver i alt 7 pladser:
Bemærk: Priserne er estimerede budget priser, mindre justeringer kan forekomme... Der er 20Mbit tradløst internet, fri telefon ud til fastnetnumre, fri kaffe og the, rengøring, forsikring (indbo - ikke dit computerudstyr), massør med tilskud... Alt inventar er nyt og man kan følge indretning af lokalerne på BrainStormUS.dk Glæder mig til at høre fra dig.... Mvh Jannick sms 28 11 11 82 |
|
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem