Hej igen, Ja, jeg tænkte nok at det havde noget med aktiehandel at gøre. Jeg synes ikke resultatet er helt umuligt, men der er bestemt plads til forbedring: Grønt i grøn (..i grønt) for meget grønt efter min vurdering. Billedet af avisen øverst har oven i købet også en grønlig tone. Det behøver den slet ikke at have. Et hvid topbanner med et farveneutralt billede (som avisen og brillerne) kan være en løsning - så meget af en enkelt farve kan godt blive trættende at se på i længere tid. Måde avis/brille-billedet fader over i baggrunden var meget populært for nogle år tilbage, men det er ikke så brugt mere. Jeg vil foretrække en 'clean' beskæring. Billedet af damen kunne med fordel højre- eller venstrejusteres og dermed give plads til noget tekst ved siden af billedet. Jeg er i store træk enig med Caspers vurdering af sidemenuen. Er den sekundære menu øverst nødvendig?
Med lidt oprydning i designet og et lækkert logo, så skal du nok få en flyvende start på dit projekt! Held og lykke med det
Med venlige hilsner Jonas Søndergaard Jepsen
|
siden mangler energi og power kurverne avisen på banner gå jo nedad du skal vise kursen går opad , dette virker meget negativt som først gangs indtryk .
Jeg ville vælge en hvid farve eller denne her bagrund virker mest seriøse på mig
positive og ærlighed skal siden udstrål , gerne vi vores bedste for vores kunder
lys blå synes jeg også kan bruges med mærkere blå oveni kunne vises på dette her på word jeg ville aldrig vælge grøn , det synes jeg ikke harmorner med dit budskab