Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompetent vurdering af Webdesign - hvad bør ændres?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen,

Ja, jeg tænkte nok at det havde noget med aktiehandel at gøre. Jeg synes ikke resultatet er helt umuligt, men der er bestemt plads til forbedring:

Grønt i grøn (..i grønt) for meget grønt efter min vurdering. Billedet af avisen øverst har oven i købet også en grønlig tone. Det behøver den slet ikke at have. Et hvid topbanner med et farveneutralt billede (som avisen og brillerne) kan være en løsning - så meget af en enkelt farve kan godt blive trættende at se på i længere tid.

Måde avis/brille-billedet fader over i baggrunden var meget populært for nogle år tilbage, men det er ikke så brugt mere. Jeg vil foretrække en 'clean' beskæring.

Billedet af damen kunne med fordel højre- eller venstrejusteres og dermed give plads til noget tekst ved siden af billedet.

Jeg er i store træk enig med Caspers vurdering af sidemenuen.

Er den sekundære menu øverst nødvendig?

Med lidt oprydning i designet og et lækkert logo, så skal du nok få en flyvende start på dit projekt!

Held og lykke med det

Med venlige hilsner

Jonas Søndergaard Jepsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

siden mangler energi og power kurverne avisen på banner gå jo nedad du skal vise kursen går opad , dette virker meget negativt som først gangs indtryk .

Jeg ville vælge en hvid farve eller denne her  bagrund virker mest seriøse på mig

positive og ærlighed skal siden udstrål , gerne vi vores bedste for vores kunder

lys blå synes jeg også kan bruges med mærkere blå oveni kunne vises på dette her på word jeg ville aldrig vælge grøn , det synes jeg ikke harmorner med dit budskab

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 01:59

Mange tak for din vurdering Jonas! Yes
Præcis den slags jeg havde brug for.
Jeg vil gå videre med punkterne og se hvordan vi kan få det optimeret.  

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)