Jeg overvejer at købe en eller flere lejligheder i københavn med henblik på udlejning. Kunne i den sammenhæg godt tænke mig at vide, hvad muligheden for at leje den ud til forretnings rejsende er? |
*
Jeg overvejer at købe en eller flere lejligheder i københavn med henblik på udlejning. Kunne i den sammenhæg godt tænke mig at vide, hvad muligheden for at leje den ud til forretnings rejsende er? |
Hej CPC Der er en risiko i dit setup. En lejlighed, som er registreret til beboelse, skal bebos med tilmelding af folkeregisteradresse mv., hvis den ikke er det, så fremstår den som ubeboet og så har kommunen ret til at tvangsindsætte boligsøgende i din lejlighed. Det er en mulighed, som Københavns kommune har benyttet sig af igennem tiden. Hvis lejligheden derimod er en erhvervslejlighed, så har du ikke lige det problem, men så er der andre krav til lejligheden du kan rende ind i mht. regler for hotel/B&B og bygningskrav til brandredning mv.. Ellers så ville jeg henvende mig til din målgruppe igennem fagblade mv.. De bedste hilsener Finn
|