Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mulig partner søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino ér

Jeg har længe gået med tanker om at starte et datingsite. Er udemærket godt klar over der er mange og det er hård konkurrence osv.

Når det så er sagt, har jeg fundet et amerikansk firma der leverer en rigtig fed færdiglavet software, med et utal af muligheder. Man kan gøre denne side utrolig fed og attraktiv.

flere store sider i USA bruger allerede denne. Men hvilken det er kan vi altid snakke om senere hen.

Jeg søger en pålidelig og god partner til dette af flere grunde:

1. Det er sjovere at have en "sparringspartner"

2. To hoveder tænker bedre end et

3. Jeg er ikke nogen super computerhaj, så det er et krav du kan lidt mht webprogrammøropgaver hvis man kan sige det sådan.

4. Jeg har ikke verdens største startkapital, men vi skyder selvfølgelig samme beløb i projektet.

5. Har et utal af ideer til flere interessante websites vi kan kigge videre på når dette er oppe at køre.

alle disse ting snakker vi selvfølgelig nærmere om. 

det jeg bidrager med, som allerede er sat så småt i gang, er aftaler med diverse mennekser, salg osv.   derudover har jeg en lang række gode ideer og tiltag til siden.

Jeg håber der sidder en derude der synes dette kunne lyde interessant, hvis der gør så smid en kommentar og så sender jeg en mail til dig.

Kapital: Jeg regner med du cirka har en en 6-10 tusind kroner at gøre godt med, mere behøves ikke. vi starter stille og roligt ud og ser hvad det fører til.

Håber en fin og pålidelig person kunne tænke sig at teame op med mig om dette.

Mvh Nikolaj

Fra Frederikssund
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolai,

Jeg har en ven som arbejder på det samme, hvis du dropper en mail, kan jeg sende din forespørgsel videre til hende.

Venligst

Flemming Falck

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at skrive til mig

patrick@barkowski.dk

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)