Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til forspørgsler på vareprøver i kina !!!! for ingen respons eller katelog fra producenterne

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa jeg har prøvet at sende en del forspørglser på vare prøver til kina  på (fiskegrej)  igennem alibaba.com . jeg har skrevet email på forspørgsler om div, vare de reklamere med på alibaba  og eller  deres katelog  men får intet svar fra nogen af producenterne ??  og måden jeg sender forspørgsler på skulle være efter bogen med mit kommende firma logo  firma navn osv .. er der nogen der har erfarringer med dette eller nogen der har prøvet det samme ? at de ikke modtage svar fra producenterne ,

nogen der måske selv impotere vareprøver  , der kan fortælle mig hvad jeg gør galt ???

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Jeg impotere selv produkter, send mig en PB, så får du lige min mail og sådan. Har selv eget import firma, www.change-technology.dk, hvor jeg har brugt Alibaba.

Mvh Casper B. Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange firmaer gider ik folk, der bare spørger på vareprøver...

Alle vareprøverytterne har ødelagt det for længe siden. Du skal måske enten foreslå, at du vil købe et lille udvalg af deres varer, og se kvalitet osv an. Det virker langt bedre, end at spørge på vareprøver...

Så virker du desuden i deres optik mere interesseret, og ik bare som endnu en vareprøverytter!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er du slet ikke den første der prøver. Mange gange vil kineserne helst sælge meget store ordrer, men sådan hænger verden jo ikke sammen.

Du vil få mere ud af at oprette et "buying lead" hvor producenter kan kontakte dig med tilbud. Du vil sikkert også få tilbud på noget du ikke ønsker, men så må du sortere.

Det kan være frustrerende når man sidder og vil købe en masse, men sælgeren ikke engang gider svare på en mail. De får naturligvis mange mails hver dag, men jeg har prøvet at forklare et par kinesiske firmaer, at det var bedre at ansætte en ekstra person til at læse mails igennem og sende svar, for det ville i sidste ende give flere ordrer end de 2000 Kr i løn. Det trænger ikke altid igennem.

Men klø på.

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde fornyligt en amerikansk professor ude på mit studie og fortælle om forretningskulturen i forskellige lande (herunder selvfølgelig Kina) hvor han gjorde opmærksom på den store forskel mellem den vestlige verdens måde at indgå aftaler på "cash is King" og den østlige verdens mere personlige form.

Han kom blandt andet med et eksempel på at en stor og anerkendet amerikansk virksomhed skulle bruge en leverandør i Kina, og sendte derfor en forespørgsel til en fabrik der kunne lave det de skulle bruge; da de ikke fik svar første gang sendte de igen, og igen, og igen, og ... i alt ca 6-10 gange før de fik "kontakt."  

Den nemmeste måde at få kontakt til kinesere på, er ved at få en som de kender til at præsentere dig, for dem. Du kan evt. få nogle herinde på amino til at hjælpe dig med dette :)

 

 Dressur rytter søger sponsor 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Den absolut bedste måde at få kontakt til "den rigtige" kinesiske leverandør er at gå gennem et kvalitets kontrol firma, hvilket jeg stærkt vil anbefale dig at bruge penge på, da det kan spare dig mange penge og ærgelser.

Jeg bruger selv Hong Kong quality control center ( HKQCC) de kender de rigtige leverandører og kan lede dig i retning af de seriøse fabrikker, som samtidig har fået øjenene op for at kvalitet betyder noget i det lange løb.

Skriv en mail til dem, og fortæl hvad du ønsker, og at du naturligvis vil bruge deres firma til kontrol, så kan de sikkert hjælpe dig videre.

En kvalitetskontrol af dine vare inden afregning af balance koster ca. $500 hvor du ellers måske kunne kassere halvdelen af leveringen uden. du får en udførlig raport med billeder og kritik, som du så kan tage stilling til.

Hvis det kommer til en genkontrol, er det normal praksis at leverandøren betaler for dette, derfor laver de ikke numre mere end en gang.

Håber det lykkedes for dig.

Venligst

Flemming Falck

Fra odense
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

takker for alle svarene , syntes virkelig jeg fik noget brugbart . og ville derfor prøve jeres forskellige vejledninger .!!!!!! og se hvad lykken bringer   mvh kenneth

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)