Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lave hjemmeside helt uden erfaring

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camille

Du må meget gerne prøve at sende lidt mere info om projektet til info@tpsolution.dk så vil jeg vende tilbage med en rigtig godt pris.

Jeg kan også hjælpe med webhotel og domæne.

Ser frem til at høre fra dig.

Vh
Jesper Pedersen

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes også helt klart du skal kigge på Wordpress. Der findes mange temaer som kan få din blog til at se meget professionel ud. Der er en masse magazine temaer som ser rigtig fine ud, nogle af dem skal du dog betale lidt for. 

Det kunne være en fin start at lægge ud med wordpress plus et gratis forum, så kan du altid få det professionelt lavet når du engang har det kørende med indkomst. 

Du kan også sagtens outsource opgaven, og få lavet en side efter dine behov for en brøkdel af hvad det koster i DK... Nu får jeg nok røv af diverse webdesignere på siden........

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren kan lave en Magento shop med unikt design som disse for 9.999,-

Du kan jo sende ham en PB og spørge om det er muligt at få et forummodul på også.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederikssund
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve kræfter med WYSIWYG (what You see is what You get) webbuilder det koster kun $40 og er meget let anvendeligt, ingen brug af html og lign.

Venligst

Flemming Falck

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming falck:

Du kan prøve kræfter med WYSIWYG (what You see is what You get) webbuilder det koster kun $40 og er meget let anvendeligt, ingen brug af html og lign.

Venligst

Flemming Falck

WYSIWYG er jo blot en editor, intet at gøre med et fuldt site som personer spørger om :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er masser af templates der dækker behovet.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Rasmus Lindgren kan lave en Magento shop med unikt design som disse for 9.999,-

Du kan jo sende ham en PB og spørge om det er muligt at få et forummodul på også.

Hej Nicolaj

Mange tak for det. Uheldigvis er der ikke en standard forum komponent til Magento. Alternativt kunne man installere forummet på et seperat suddomæne som fx. forum.mitdomæne.dk og så have sitet/shoppen på www.mitdomæne.dk

Hvis du skal have en fuldstændig integration stiger prisen nok hurtigt. Min-mave.dk har nok kostet noget mere end 10.000 :) 

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej carmille, wordpress vil sagtens kunne ændres i designet så det passer dig og dit produkt. min mave blev ikke bygget over natten, og jeg vil anbefale dig at tá et skridt ad gangen. At starte en side med alle de funktioner som min mave har, vil være en stor mundfuld, på en gang. Start med at få lavet et design, som efterfølgende kan udvides med, shop, forum, members area osv, du kunne f.eks vælge at lægge opgaverne på amino freelancer efterhånden som du udvider siden med forskellige funktioner. De bedste hilsner Morten

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camille,

Prøv at tage et kig på www.simpelside.dk - her kan du meget let komme i gang med en ny hjemmeside og du får et meget let og lækkert CMS system med for kun 2500 kroner!

Kontakt os via hjemmesiden hvis du har nogle spørgsmål til produktet eller lign, så ringer vi gerne til dig eller svarer dig per mail.

Løsningen kan udvides med nyhedsbrevsmodul, password på menupunkt, kontaktformular og meget mere, så den er lidt fremtids sikret.

Mvh. Simpelside.dk

Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle de gode svar, jeg har besluttet mig for at jeg var lidt stor i slaget til at starte med og at jeg derfor vil prøve at lave det selv i wp. Har nemlig som nogen nævnte set nogle fine magazine templates. Og når jeg så en dag bliver rig ;) på det så vender  jeg tilbage og for en af de dygtige herinde til at lave det ordentligt for mig.

Tænker også at det er en god idé at se om det er noget der overhovedet kunne fungere inden man smider en masse penge efter det.

Mon der er nogen der ved om phpbb forums kan lege med wp? Eller om man kan finde fine templates til noget wp-forum.

Har også spurgt på wordpress.dk, men nu i var så hjælpsomme, så kunne det jo være i ville dele lidt mere viden.

 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)