Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Fakturalayout Microdynamics C5

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen, som kan give hurtig hjælp til et fakturalayout i Navision C5? Der er for megen info på fakturaen og lidt tekst i fakturahovedet skal rykkes. Hvordan gør man det?

På forhånd tak.

Michael Kousgaard

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Du skal anvende "Development consol DK" som er en 'dos' udgave af C5'en

Under generelt/tilpasninger/rep/ret vælger du fakturalayoutet (SalesInvoice) jeg vil anbefale at ta' en backup først. Det kan nemt drille at ændre i en C5 udskrift og man skal være særdeles varsom.

Ellers er mange gået over til at anvende Word sammen med C5 eller en PDF generator.

De bedste hilsner

Søren en gammel c5 Haj

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Takker for svaret. Hvordan kan man anvende Word eller en PDF generator ifm. sin fakturering? Hvis det er for omstændeligt, er pengene måske givet bedre ud på en C5-udvikler eller hva'¨?

Michael

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Indkøberen/Fokus:

Hej Søren

Takker for svaret. Hvordan kan man anvende Word eller en PDF generator ifm. sin fakturering? Hvis det er for omstændeligt, er pengene måske givet bedre ud på en C5-udvikler eller hva'¨?

Michael

Ja det er ikke ligetil - jeg vil nok vælge at finde en C5 kodekarl der kan sætte det rigtigt op - det er dog en lille opgave og burde ikke koste meget og det er noget du skal gøre en gang. Men ellers er det i gang med dokumentationen for C5 :-)

Håber du finder en - der var en her på Amino som fornyligt havde lavet et hjælpe forum kan dog ikke huske hvem men mon ikke en søgning på c5 kan hjælpe dig med at finde dette. Det kunne jo være der var et guldkorn eller to der :-) Ellers plejer eksperten.dk at indeholde en del c5 svar.

De bedste hilsner
Søren

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Det du tænker på er vist C5guide.dk og ham har jeg lige skrevet med. Der skulle komme en guide om det imorgen. Vil også lige checke eksperten.dk ud.

Endnu engang tak for hjælpen.

Michael

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var den....

Det virker som om han har styr på C5'e

Håber det lykkes
Hej fra Søren

Fra Vestjylland
Tilmeldt 24. Jan 06
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 06:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Nu ses vi jo nok til Amino møde her til morgen, og så kan jeg da lige forsøge at forklare hvordan jeg
har sat min C5 til at udskrive faktura i word med mit eget layaout... :-)


Mvh
Pernille

 

Bogholderi, Regnskab & Administration
http://www.secondaccount.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)