Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lærer jeg PHP lettest?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som spørgsmålet lyder søger jeg den letteste måde at lære php.. Bøger, hæfter, hjemmesider.. Jeg vil gerne have mere forståelse inden for det da jeg satser at bruge mere tid på Wordpress og det ville slet ikke skade at lære det.

Nogen der kan anbefale nogen bøger eller lign?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:43

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:48

Kan godt anbefale lynda.com. Det er på engelsk, og koster et lille beløb pr. måned.

De har nogle gratis tutorials til hvert emne, så kan du prøve og se om det er noget for dig, før du bestemmer dig om du vil købe eller ej.

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:10

Der er meget viden at hente fra http://www.phpartikler.dk/. Artiklerne ligger frit tilgængelige og koster ikke noget. Jeg har i hvert fald brugt siden meget, da jeg forsøgte mig med PHP.

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 12:17

php.net :-)

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:55

Jeg vil klart også anbefale www.w3schools.com - når du først har været igennem deres tutorials, så er du rigtig langt, samtidig er deres sider opbygget, så man kan bruge det nemt og bekvemt som opslagsværk også.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:59

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:59

Måden jeg lærte på var ved at få hele kildekoden til en hjemmeside en kammerat havde lavet i PHP. Så kan man direkte se hvordan man bruger koden.

Dertil supplerede jeg med w3schools.com som er en genial side til at lære programmeringsprog (ikke kun PHP)

Derudover kan jeg anbefale 3dbuzz.com. De har nogle fremragende video tutorials. Da jeg havde sat mig ind i kammeratens kode begyndte jeg at lave min egen hjemmeside fra bunden ud fra disse video tutorials.

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)