Jeg har en Topliste i venstre side på LinkCentralen.dk som lige pt er nede. Kom gerne med nogle forslag så der kan komme endnu mere liv på siden. Hvis forslaget er super godt og jeg benytter det, vil jeg forære vedkommende et fremhævet link i toppen af en kategori. |
Det første jeg fik en besked ,denne side bruger Java script vis du vil se denne sides alle funktioner hoppet der et vindue frem jeg skulle downloade , min første tanke er måske der er virus på siden , med ellers er det 100% sikkert at mange der ikke tør bruge siden når et sådan vindue hopper frem Nu vil jeg selvfølgelige ikke downloade et program for at kunne se alle funktioner , derved er det svært at se alt. Hver side jeg kom ind hoppet vinduet frem blokerings oplysninger smadre surt at klikke rundt på hjemmeside. Jeg ville lave en moderen siden , hvor der ikke skal downloades filer for at siden er brugbar . Noget ligne dansklinks.dk et wordpress plugin er også en mulighed og ser 100 gange bedre ud end nuværende Dette plugin måske en mulighed
held og lykke med projektet