Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der skal ske lidt nyt men hvad ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en Topliste i venstre side på LinkCentralen.dk  som lige pt er nede.

Skulle jeg lave en god TV guide på denne side istedet ?

Kom gerne med nogle forslag så der kan komme endnu mere liv på siden. 

Hvis forslaget er super godt og jeg benytter det, vil jeg forære vedkommende et fremhævet link i toppen af en kategori.
(Gælder 5 år frem)

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:11

Det første jeg fik en besked ,denne side bruger Java script vis du vil se denne sides alle funktioner hoppet der et vindue frem jeg skulle downloade , min første tanke er måske der er virus på siden , med ellers er det 100% sikkert at mange der ikke tør bruge siden når et sådan vindue hopper frem

Nu vil jeg selvfølgelige ikke downloade et program for at kunne se alle funktioner , derved er det svært at se alt.

Hver side jeg kom ind hoppet vinduet frem blokerings oplysninger smadre surt at klikke rundt på hjemmeside.

Jeg ville lave en moderen siden , hvor der ikke skal downloades filer for at siden er brugbar .

Noget ligne dansklinks.dk et wordpress plugin er også en mulighed og ser 100 gange bedre ud end nuværende

Dette plugin måske en mulighed

http://www.linksback.org/wordpress/wordpress-plugins/wpdirectory-wordpress-plugin/

held og lykke med projektet Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:41

Hej jeg garantere der ingen virus er på siden!

Det lille program som kræves for at se siden 100% korret er blot så newstickeren fra
Arbejderen fungere. (nyheder)

Grunden til dette var for at give lidt mere liv på forsiden men kan da godt se at det måske kan
skræmme nogen væk.

Vil overveje at fjerne den.

Jeg har tænkt mig at lave en underside med en mere overskuelig kategori oversigt lidt ala den på
danskelinks.dk men kan også være det kommer på forsiden men så ryger mit vindue i midten.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:48

Hva med at lave en guide over gode søgeord, så dem der tilmelder sig, evt kunne få lidt inspiration, og du selv kunne trække flere besøgende fra Google, Bing mm...

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:08

Hej

Hvis jeg var dig, som jeg ikke er :) Så ville jeg gøre siden rigtig besøgt til at starte med, da dette gør din side mere attraktiv for at fx. at få deres link postet på din side. Så det bare ikke er et kedeligt link katalog. Men måske ændre lidt synsvinkel på det hele.

Det er ville gøre er at poste, Links som er sjove, brugbare osv. direkte på din forside for linkcentralen siger nok for sig selv. Både for private og dem som gerne vil have deres link i linkcentralen. Lad mig lave et eksempel til forsiden.

Nu fx. lige nu er der en super sjov side kaldet: Chatroulette, som er "klam" :) men kan også være hylende morsom. Derfor mit forslag til dig ville være.

Gå ind på Youtube find et video som beskriver chatroulette, og derefter igen have det næste link som man bare må se, eller et program man vil have / lign.

Ved ikke om det er for omfattende, men det er bare sådan side jeg ville lave det lidt mere til :) P.S ved ikke om det har nogen betydning når det er et linkatalog osv.

Mvh Casper B. Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:10

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 07:12

Hej igen

Meget bedere, det er den slags ting som hører til på forsiden! Da jeg tror jeg ville klikke hurtigt videre, jeg ville også droppe med at lave kategorierne Alfabetisk, men efter hvor "interressant" for det skal ikke være nogen hemmelighed jeg ville kigge på de første to og sige, bolig, dyr EDB & In.. tror jeg klikker videre.

Ville derfor "spice" nogen op så når jeg kom ind var der måske en liste med top 10 hjemmesider, altså besøgte som den første kategori. Det er ihvertfald sådan en jeg ville trykke på med det samme. Jeg ved godt at det er makeret 2 steder, men personligt ville jeg aldrig nå at se det før jeg klikkede videre.

Så ville jeg måske også cutte, ned til fire eller tre under kategorien, da den bliver meget tung med alt det tekst. Kan også hjælpes med at give dine links en farve. I stedet for den klassiske blå. Brug evt måske samme farve som ovre i menuen.

Ville måske også få smidt nogle reklame bannere eller lign. eller nogle billeder af en art, kunne også være billeder hvor der stod, tilmed dit site og måske en top 10? personligt dem jeg søger når jeg går ind på siden.

Det var min mening Cool

Mvh Casper B. Buchberg

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 10:29

Tak for svaret kan jeg altid bruge Wink

Tænker over det.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)