Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meta ketwords vises ved søgning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 127
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg har en webshop i oscommerce, version 1.77 unique free.

Mit problem er, at jeg har defineret meta keywords på hvert enkelt produkt for at få lidt effekt ved google søgning.

Når jeg så søger på google "sparkedragt pitter patter" får jeg den effekt at jeg ligger øverst på denne søgning, hvilket jo er fint nok, mit problem er dog, at det vises på følgende måde:

Sparkedragt med to søde bamser fra Pitter Patter

sparkedragt, sovedragt, sove, i, lille, pige, baby, babypige, dreng, babydreng, babytøj, babywear, babytøjmærker, børnetøj, børnetøjmærker, børnetøjsmærker, ...
ungerne.dk/shop/product_info.php?products_id=71 - Cached -
Altså mine meta keywords vises i søgningen, hvilket jeg ikke er så vild med.
Er der nogen, som kan give mig et hint hvordan jeg får lavet det således, at mine keywords ikke vises når man så søger produktet ?
Med venlig hilsen
Glenn Nielsen

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:28

Hej Glenn,

Det er ikke dine meta keywords, der vises på Googles søgning, det er din meta description. (Det har du måske også selv gættet på, siden du har ændret den).

Og Google bruger altså slet ikke dine meta keywords til noget som helst i relation til ranking, så jeg håber ikke, at du har brugt for meget tid på dem.

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 19:31

Hej tak for svar.

I forhold til ranking, er det så "meget råt sagt" mængden af produkt beskrivelser, jeg bør koncentrere mig om ?

Mvh

Glenn Nielsen

Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:31

Hej Glenn

For det første, du for ingen effekt fra google ved at tilføje meta keywords, Google læser dem ikke.

Det den viser er din description, som du bør ændre til en lille salgs tale, der for folk til at klikke ind på din side.

Med venlig hilsen

Steen Svalø

Mvh Steen Svalø

www.kirstensdyrebutik.dk Alt i dyreartikler. Alt i gravering. Alt i hundetegn. Alt i skilte.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:33

Hej Glenn,

Meget råt sagt, bør du koncentrere dig om Titles, fængende meta descriptions (for at trække folk ind fra søgeresultaterne, ikke for ranking), indhold på siden og links fra andre sider.

Det var halvanden-linies versionen af SEO-arbejde Smile

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 19:36

Jep....

Med titel mener du produktnavne ?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:50

Titel er det der står i html koden mellem <title> og </title> når du ser den enkelte sides html kode.

Du vil sikker bruge titlen således <title>Produktnavn</title>  men forhåbentlig har du også andre sider, og her vil titlen indeholde andre relevante informationer.

Prøv at hente min gratis Light udgave af Søgeoptimeringsrapporten for at lære lidt mere.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 08
Fra  Biztrader.dk gratis virksomhedsbørs Skrevet kl. 20:08

Tak det vil jeg gøre.

Mvh

Glenn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)