Kære aminoer Jeg har en webshop i oscommerce, version 1.77 unique free. Mit problem er, at jeg har defineret meta keywords på hvert enkelt produkt for at få lidt effekt ved google søgning. Når jeg så søger på google "sparkedragt pitter patter" får jeg den effekt at jeg ligger øverst på denne søgning, hvilket jo er fint nok, mit problem er dog, at det vises på følgende måde: Sparkedragt med to søde bamser fra Pitter Patter sparkedragt, sovedragt, sove, i, lille, pige, baby, babypige, dreng, babydreng, babytøj, babywear, babytøjmærker, børnetøj, børnetøjmærker, børnetøjsmærker, ...
ungerne.dk/shop/product_info.php?products_id=71 - Cached - Altså mine meta keywords vises i søgningen, hvilket jeg ikke er så vild med.
Er der nogen, som kan give mig et hint hvordan jeg får lavet det således, at mine keywords ikke vises når man så søger produktet ?
Med venlig hilsen
Glenn Nielsen
|
Hej Glenn,
Det er ikke dine meta keywords, der vises på Googles søgning, det er din meta description. (Det har du måske også selv gættet på, siden du har ændret den).
Og Google bruger altså slet ikke dine meta keywords til noget som helst i relation til ranking, så jeg håber ikke, at du har brugt for meget tid på dem.