Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WordPress

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tobias Thaastrup-Leth

Arr men skal man ikke det lige meget hvilke hotel man bruger?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:37

@BZR: Jeg kan godt se at mit indlæg kunne misforstås, det jeg mente var sådan set, at jeg ikke havde prøvet surftown, og derfor kun kunne udtale mig om Gigahost og de andre hoteller som jeg havde benyttet. "men andre lavprishoteller er nemmere især dem med 1-click ins" var ment til Gigahost.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:27

Emil Blücher:

Jeg vil så lige prøve at komme med et par svar på nogle af spørgsmålene.

Uanset hvordan man vender og drejer det, er det bedste at hoste sin blog selv. Wordpress er uden tvivl det bedste valg!

@Designnørd: One er ganske udemærket - der findes bare bedre udbydere til samme priser.

Tak Emil, - kan du kommer med et par ekspempler måske, - noget konkret til en påstand er altid rart at forholde sig til...:)

Ulrik

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:38

designnørd:

Emil Blücher:

Jeg vil så lige prøve at komme med et par svar på nogle af spørgsmålene.

Uanset hvordan man vender og drejer det, er det bedste at hoste sin blog selv. Wordpress er uden tvivl det bedste valg!

@Designnørd: One er ganske udemærket - der findes bare bedre udbydere til samme priser.

Tak Emil, - kan du kommer med et par ekspempler måske, - noget konkret til en påstand er altid rart at forholde sig til...:)

Ulrik

Som det blev nævnt, har serverne været utroligt ustabile på det seneste. "Allowed memory size"-fejl har jeg også oplevet nogle stykker af hos one...

Desuden siges der, at man nemt bliver sparket ud ved for meget trafik, og omvendt at One er svære at slippe af med når man prøver at afmelde sig.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 18:07

Tak igen Emil, - men som jeg har forstået det skyldes problemerne hos one.com lige netop nu, at de er bekendt med problemerne,- og bla derfor er ved at skifte servere.. Men tidligere skrev du at du ´kendte host's som var lige så billige og bedre, - det var dem jeg gerne ville ha' eksempler på.. (hvis det lyder sådan er det altså ikke noget angreb på dig, - blot en hjælp til dels trådstarter og mig selv,i min søgen efter rette host..:-)...)

Ulrik

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 23:39

Puh det var blevet en lang tråd...men mit navn og Libris hæftet jeg skriver blev nævnt... Udgivelsesdatoen ved jeg pt ikke helt - vi er i gang med at finpudse de sidste detaljer, og så skal Libris formentlig bruge en måneds tid på at køre alting i stilling med trykning og logistik..  Så mit bedste bud er slutningen af marts / starten af april..

Puh en masse kommentarer omkring webhotel, og det er den samme svada hver gang... Lige et par korte facts :

Det der er med de her lavpris webhoteller er at de ikke kører med høj nok memory limit, hvilket gør at du ikke kan opgradere Wordpress automatisk fra administrationen... Det kan du fx ikke på one.com eller surftown.. Ved ikke om du kan på Gigahost.. Surftown har også en 1-click install..

Skal det være lavpris, så anbefaler jeg for tiden unoeuro.com... der kan du opdatere Wordpress, og de har en 1-click install.. men de har også et par uheldigheder - men er man en smule teknisk anlagt, så er det ikke noget problem at bruge dem..

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 23:45

Mht. at lære WordPress bedre at kende, så står _alt_ du kan have behov for at vide på nettet. Det eneste du behøver er at Google det problem du nu måtte have. Der er med garanti de første halvtres andre som har haft samme problem. Jeg bruger ivrigt supportforummet på Wordpress.org, hvor der altid er god hjælp at hente.

Du behøver med andre ord ikke rende ud og købe en bog fyldt med informationer, du selv kunne finde på nettet.

Brian Brandt: Det du siger om Surftown er slet og ret noget vås. Wordpress kan sagtens opdatere automatisk når bloggen/siden er hosted hos Surftown, det har jeg selv gjort mange gange. Faktisk har jeg opgraderet automatisk til 2.9.2 så sent som idag.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 23:53

BZR:
Brian Brandt: Det du siger om Surftown er slet og ret noget vås. Wordpress kan sagtens opdatere automatisk når bloggen/siden er hosted hos Surftown, det har jeg selv gjort mange gange. Faktisk har jeg opgraderet automatisk til 2.9.2 så sent som idag.

Okay - hvilken løsning har du hos dem?... for de 3 - 4 blogs jeg har, kan ikke opdateres automatisk.. plugins kan på 1-click install, men jeg kan ikke opdatere noget, hvis det ikke er en 1-click..

Og du skal ikke undervurdere at have en bog at starte ud med, når du skal starte ud med at bruge et nyt program.. For når det er nyt program, så har du jo ingen anelse om hvad det kan, og derfor ved du jo heller ikke hvilke spørgsmål du skal stille... Klart, alt information kan findes på internettet, men skulle jeg fx lære at fixe min bil, ville jeg sgu nok kigge i manualen et par gange for at finde ud af hvad jeg kan rette og hvad ordene hedder, inden jeg slår det op på nettet.. men det er jo selvfølgelig også bare min holdning..

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:55

BZR:

Mht. at lære WordPress bedre at kende, så står _alt_ du kan have behov for at vide på nettet. Det eneste du behøver er at Google det problem du nu måtte have. Der er med garanti de første halvtres andre som har haft samme problem. Jeg bruger ivrigt supportforummet på Wordpress.org, hvor der altid er god hjælp at hente.

Du behøver med andre ord ikke rende ud og købe en bog fyldt med informationer, du selv kunne finde på nettet.

Du kan have ret i at alt information man skal bruge er mere eller mindre tilgængelig på nettet, men hvis man nu ikke ved hvad man burde vide, så er det satme svært at søge efter det!

Det er så her bøger kommer ind i billedet, de har måske ikke alt information, men de forklare tingene i kapitler og har typisk ting som man slet ikke havde regnet med.

Har selv en større bog samling, og har kun fortrudt 1/10, så at sige at man ikke behøver bøger er i min verden fuldstændig absurd.

Mads Madsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58

Her er der en dansk vejledning (eBog) i opsætning af WordPress 2.9

http://wordpress.webwoman.dk/bogreolen/ebog-wordpress-installation/

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)