Og så læner du dig op af Knudsen og hans million markedsføring
Dét ser godt ud!
Takker - faktisk kan det godt bruges i andre sammenhænge, som portal med liste over folk der laver den service. Måske jeg skulle overveje selv at bruge..
Synes alle steder som noget med negle hedder nailart, flotte negle, osv osv, altså stort set det samme, som ikke skiller sig ud. Det gør nailINK heller ikke..
Som andre næver, brug dit efternavn - det er sjældent og langt nemmere at huske fabin-nails eller lign -
Jeg ville da ikke kunne huske om det var Louise, maria, Anja, whater der hedder flotte-negle - nailart - ja, bliv ved.
Så nailINK synes jeg bestemt ikke er fængende det ER fabin derimod.
Synes alle steder som noget med negle hedder nailart, flotte negle, osv osv, altså stort set det samme, som ikke skiller sig ud. Det gør nailINK heller ikke..
Som andre næver, brug dit efternavn - det er sjældent og langt nemmere at huske fabin-nails eller lign -
Jeg ville da ikke kunne huske om det var Louise, maria, Anja, whater der hedder flotte-negle - nailart - ja, bliv ved.
Så nailINK synes jeg bestemt ikke er fængende det ER fabin derimod.
Enig med Lund... man skal jo gerne skille sig ud, så hvorfor hedde det alle andre hedder?
"Fabin.dk" er let og fængende - så skal der bare brandes så alle ved at Fabin.dk/com/osv = hende/de, som bare tilbyder markedets bedste "negleforkæleses-oplevelse" :)
FABulous Identity Nails - giv dine veninder fingeren! :)
Nu hedder alle jo hverken FabInk eller NailsInk - men markedsføringsmæssigt ville man kunne liste sig sammen med INk fra Dennis Knudsen som har ekstrem succes.
Man kan så være enig eller ej om navnene, men den gratis PR værdi skal man ikke undervurdere.