Hej, jeg har oprettet en wordpressde på www.pogg.dk og vil gerne have noget statistik på. Er der nogen der har forslag til hvad jeg skal bruge? mvh |
Statistik?
Google Analytics?
Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen
Hej, jeg har oprettet en wordpressde på www.pogg.dk og vil gerne have noget statistik på. Er der nogen der har forslag til hvad jeg skal bruge? mvh |
Hej Jesper, Som Kenneth siger er Google Analytics et godt valg. Hvis du mangler hjælp til at sætte det ind i koden, er du velkommen til at kontakte mig. Mvh. Sven Philipsen |
tak begge to, jeg tænkte bare at der måtte være et plugin som man bare kunne installere indefra wordpress. Har haft kigget på Analytics for længe siden og må indrømme at jeg ikke lige har styr på hvordan man bruger det.
|
Du får blot et stykke javascript kode du skal sætte ind i din kildekode. :) ellers findes der vist diverse google analytics plugins til wordpress. |
Hermed installeret, jeg oprettede mig på Google Analytics og brugte så et plugin der hedder Google Analyticator til at smide koden på wordpress, super nemt og så får man en summering i wordpress kontrolpanelet - så er det bare om at sætte sig ind i hvad skidtet betyder *lol* tak igen |
Godt så ;-) God fornøjelse, du bliver glad for analytics. |