Hej Aminoer. Jeg har følgende domæne navne:
Det er 2 super gode, og SEO venlige domæne navne. Det synes JEG ihvertfald! Grunden til at jeg købte disse domæne navne, var jo lige præcis en super fed ide. Ideen tilhører fitness nichen, som er meget velkendt kloden rundt & i det ganske danske land.
Hvem har ikke hørt om protein pulver, kreatin eller sixpack til sommer? NEJ siger du? Åh, du må da tage mig ved næsen alligevel påstår, at du ikke har hørt om nogle af delene. Så kan jeg fortælle dig at det er HOT HOT HOT Dog er konkurrencen på kosttilskud rimelig høj. Men det gør bare min ide bedre. Jeg kan nemlig ret godt lide tanken, om at udbyde services & informations produkter.
Nu må jeg nok hellere, komme til sagens kerne. For det lyder jo som en rimelig genial ide, IKKE SANDT intet burde kunne misforstås. Så hvis der er noget du ikke forstår, spørger du mig bare!
Eksempel på, hvor mange danske søgninger, der er på ordet vægttab hver månede!
Hver månede søger over tredive tusinde danske statsborgere, information om hvor- dan man opnår et varigt vægttab. Det er dog de færreste der bliver til succes historier. Deraf visionen med sitet: Hjælpe danskere med at tabe sig på den letteste måde!' Og deraf fandt jeg på et system, som skulle gøre det super let at tabe sig. Samtidig med kalorie tællingen.
Det virker rent faktisk. Du kan her se nogle før og efter billeder af mig. Det er hvad jeg kunne præstere med systemet. Du kan eventuelt bruge disse billeder af mig, til promoveringen af siden. Indtil du selv får nogle succesfulde klienter.
Systemet har en åben tilgang til vægttab. Så det er muligt at benytte hvilken som helst diæt. Det eneste dine brugere skal have. Er en madvægt & en computer med internet forbindelse. Det hele omhandler at tælle kalorier. Det vil sige man vejer sin mad & systemet vil beregne energi densiteten i den pågældende mad.
For når man vil tabe sig, skal man forbrænde mere end hvad der indtages. Når brugeren så opretter en profil, bliver der indsamlet en række data. Disse data bliver brugt til at udregne et interval hvori personens gennemsnitslige ligevægts- indtag bør ligge. Også prøver systemet at matche et energi indhold i maden som bør gøre det muligt for brugeren at tabe sig. Så der kan opnås et varigt vægttab, istedet for en yoyo vægt.
Systemet vil så holde øje med brugeren ved hjælp af nogle prædefinerede værdier. Det er meget vigtigt at brugeren ikke føler sig glemt. Så systemet er sat til, at stille en række spørgsmål, hvis brugerens tal falder udover de prædefinerede værdier. Og det hele vil blive gjort helt pr. automatik.
Hvis kapitalen er til det. Kan man ansætte nogle diætister, livsstilseksper- ter & fysiologer. Som kan sammensætte special fremstillede forløb til de der med sygdomme eller seriøse defekter. Disse eksperter skal også være med til at udvikle unikt indhold til sitet. Som kan hjælpe brugerne yderligere i deres mission på en sundere & slankere krop.
Der kan eventuelt laves en special aftale, med en fitness kæde. Så de får en ekspert indenfor fitness nichen tilknyttet centret. Samt et stillet en special designet version af systemet til rådighed. Som er tilpasset de krav som de stiller. Hvis ingen krav de har, finder eksperterne nogle i samarbejde med centret. Det kan være man ønsker at bruge en speciel diæt type.
Men Systemet's største force er Ugeplanneren. Som består af syv kolonner, som skal fremstå som ugens syv dage. Til disse syv kolonner er der tilknyttet noget javascript Drag & Drop funktionalitet. Vis mål er at forbedre brugeroverfladen i forhold til konkurrenternes. Samt at gøre det lettere for brugeren, at organisere sine måltider over hele ugen. Og det afsluttende mål, er så at brugeren kan printe hele ugeplanen ud sammen med automatisk oprettede råvarelister & opskrifter.
Hvis en bruger inde i ugeplanneren, ikke overholder grænse værdierne vil hele den pågældende kolonne/dag blive rød. Dette vil hjælpe bruger- en med at hænge i. Der skal være mulighed for at man kan få opmunt- rende sms'er sendt til sin telefon. Hvor nogle af brugeren værdier bliver brugt. Dette vil hjælpe brugeren til at tænke på sit mål. Når denne ikke er på sitet.
En e-bog skal laves til systemet også. Som skal være med i abbonoments prisen, samt instruktions videoer. Så brugeren har fået den bedst mulige erfaring & start på systemet. Alt omhandlende systemet og avanceret informationer & teknikker angående deres vægttab. Indholdet til dette skal være så simpelt, så selv et barn vil kunne forstå det. Systemet vil vinde frem på dets brugervenlighed.
Hvis du bare er interesseret i at købe domænerne, er dette også muligt. Men som sagt vil du kunne få denne forretnings ide med for en slik! Jeg vil nemlig lave dig, en detaljeret plan for hele projektet. Hvor både programmerings delen vil være klar til programmøren, som også er fundet til projektet. Bruger interfaces vil være at se, så man ved hvad man får for sine penge. Så man ikke ender i den evige kamp, omkring hvad man havde forventet & hvad man så fik.
Ingenting vil blive overladt til tilfældighederne!
Der er da en del udgifter i det her projekt? Ja, og nu vil jeg fortælle dig om hvordan du kan få et afkast på dette projekt. Du kan selv skalere hvor meget systemet skal have mulighed for at tjene.
Gratis Modellen Du kan vælge at gøre systemet gratis. Også lade indtægterne komme fra reklame indtægter. Samt lave et nyhedsbrev hvori du bruger noget Affiliate marketing til at profitere på din kunde database.
Brugerbetalings modellen Man kan kræve betaling for brugen af systemet. Samt lave nogle tillægspakker. Såsom diætist support eller lignende. Det kunne gøres muligt at betale med sin telefon. Det er hurtigt, nemt & sikkert.
Webshop modellen Man kan gøre selve systemet gratis. Også få en indtjening for salg af madvægte & fedtprocents målere. Dette er dog mere besværligt da du skal have et lager. Ellers er der mulighed for at benytte noget drop shipping.
Kombo modellen Kombo modellen gør brug af en eller flere af sidst nævnte muligheder. Du kan bare mixe & matche som du lyster.
Endvidere kan man tage hele forretnings konceptet til the next level. Ved at starte sin egen fitness kæde, med grobund i denne forretnings koncepter om en slank & sund krop. Samt man kan gå på det inter- nationale markedet, og forøge omsætningen drastisk. Som en helt tredje mulighed, kan du sælge denne virksomhed til et kosttilskuds firma, som så har mulighed for at få et helt nyt fokuseret kunde klien- tel.
Men hvis du har nogle spørgsmål vil jeg med glæde besvare dem. Du kan skrive til mig her på siden. Eller smide mig en mail på: dannybjunior [at] gmail.com
Med MEGET venlige hilsner Blaabjerg Jr. Consult v/ Danny Blaabjerg *Der tages forbehold for stavefejl, kommafejl & alt for geniale ideer & ideologier* |
Hej
Lad mig hører mere, simonbrask@hotmail.com (msn)