Hej Alle Aminoer, Jeg er lige blevet ansat i en lille virksomhed. Virksomheden sælger kemiprodukter til auto, mc og camping branchen. Det er familieejet, far, mor, datter og mig. Derudover har vi ca 30 sælgere der kører rundt til alle auto, camping og MC værksteder. Det er kun datteren der har en computer og et lille fakturerings program. Da jeg er uddannet produktionsteknolog og elektronikmekaniker ved jeg at IT kan gøre mange ting meget nemmere i hverdagen. Mit problem er så at få analyseret vores behov... Nogen der kan hjælpe med det..? Søger man et tilbud..? Eller findes der uvildig rådgivning der kan guide mig til den rette løsning for os..? Jeg vil jo gerne gøre det stort.. er jo en dreng... men er slet ikke sikker på at det er nødvendigt for at dække vores behov... Så hvis der er nogen derude som kan hjælpe mig/ guide mig til en korrekt IT løsning ville jeg blive glad... Mange Hilsner fra Michael |
Michael Laursen:Så hvis der er nogen derude som kan hjælpe mig/ guide mig til en korrekt IT løsning ville jeg blive glad...
Hej Michael,
Der er flere eksperter her på Amino som kan yde rådgivning om IT løsninger til virksomheder.
Hos Nielco IT tilbyder vi også den type rådgivning.
Den bedste rådgivning vil være baseret på et eller flere personlige møder, hvor der er mulighed for at drøfte jeres muligheder.
Hvor i landet har I base?
De bedste hilsner
John Nielsen,