Hej, Jeg driver en webshop der sælger golfudstyr. Når vi får en ordre på f. eks et par sko, sender vi den videre til leverandøren, som så sender varen direkte til kunden. Det er lidt tidskrævende for os, at skulle videresende disse ordrer osv. så jeg lurede på, om man kan lave et system der automatisk videresender ordrene til de pågældende leverandører? Vi har ca. ti leverandører, og vores shop kører i DanDomains system. Så kan der lade sig gøre heri (hvordan?), eller kan man gøre det via f. eks Magento? Håber I kan hjælpe mig på vej. På forhånd tak! Mvh. Mikkel |
Hej Mikkel
Ja, det er bestemt muligt. DanDomain kan intergreres med f.eks Navision og herfra får du så programmeret denne løsning, som så det taler sammen med dine leverandørs lager- og ordrestyringssystemer.
Lige med Magento så har jeg ikke lige lige erfaringer her på intergrationsdelen, men jeg mener bestemt også det er muligt med det system.
I virkeligheden kan de fleste shops få lavet denne funktion, bare der er nogle integrationsmuligheder til eksterne systemer såsom f.eks. Navision m.m.