Syntes det er fint du giver noget fra den anden vinkel, jeg ser det jo kun fra min side. Da jeg kom med bilen til tjek var den varm, og den dag de skulle lave en stod den i nogle timer og var kold, så det kunne have ladet sig gøre. Og jeg bad jo om at den skulle være klar til syn inden han kørte den til syn, ikke bagefter:)
For lige at ligge lidt ekstra til, glemte de at ringe da den var færdig, så istedet for at få den tilbage om eftermiddagen så fik jeg den først næste formiddag. Og det var aftalen at de ville ringe og at den var færdig samme dag. Men sket er jo sket, og jeg betaler selvfølgelig min regning, skulle bare lidt ud med mine sure opstød over at mekanikeren ikke havde helt styr på tjekket hvilket kostede mig 500-600 kr. Det burde måske være på hans egen regning:) |
Det sker til tider at mekanikeren overser en fejl, som bilen dumper på.
For at afhjælpe det problem plejer jeg at tage bilen op til synsstedet, som laver et kontroltjek først. Den liste synsmændende giver, kan jeg give til min mekaniker. Derved undgår jeg at betale for meget, og at tingene er i orden ved første syn.
Tilmed er det ganske gratis når man har Falck vejhjælp, og tegner Biltjek til.