Nogen som har erfaringer med denne side, please help :) |
Hjælp med hvad?
Nogen som har erfaringer med denne side, please help :) |
Hjælp med hvad? |
Hej Steven Har hørt både godt og skidt. Det vrimler vist med seriøse virksomheder med et lille mix af svindlere. Har ikke selv erfaring med det. Michael |
Du skal passe på, da der sidder fuskere såvel som rigtigere forhandlere derinde. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Rigtig sjovt site. Man kan få alt imellem himmel og jord. Men pas på - du skal være god til at gennemskue hvem der er seriøs og hvem der ikke er. Prøv ikke at købe mærkevarer - de er oftest ulovlige kopier. Hilsen Morten |
Alibaba er en fantastisk side. Vær opmærksom på at du fortrinsvis skal kommunikere med Gold Members og dem der har været det i flere år og som samtidig er Manufacturers. Agents er spild af tid og penge. Når du finder en leverandør, så spørg om referencer og tjek referencerne og se om produkterne er til salg på disses hjemmesider. Tjek Google for kvaliteten. Hvis du i forvejen handler med Kina og har gode kontakter, så brug dem til at tjekke virksomheden også. Jeg benytter mig en del af denne fremgangsmåde, og så ved de at de ikke skal forsøge for meget snisk snask samtidig med at det giver en goodwill når andre kan tale godt om din måde at lave business på. Skulle du have behov for assistance, så send en PB med hvilket produkt du ønsker, så kan jeg godt via Alibaba gennemskue om de vil være ok at kontakte eller ej. Men held og lykke med din business, der er kassen at tjene hvis du får et godt marked i gang |
Køb ren argan olie her
Kan varmt anbefale ALI vi køber arbejdstøj i kina nu pga denne side. |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Alibaba.com Har selv fundet producenter i Kina og Polen via siden. Som Lagersalg siger - KUN goldmembers og få tilsendt samples eller lav en test-ordre for at tjekke deres forretningsgang og varekvalitet. Jeg kontakter gerne 4-5 producenter af gangen og holder dem op mod hinanden - så spotter jeg hurtigt de som falder uden for.
|
Ja der er intet galt med Ali..... Jeg undersøgte det trådstarter tænkte at købe og den der solgte. Det var dog et scam, og det drejede sig om Iphones. Folk skal huske at udover det er ulovligt at importere ting som Iphones fra Kina (selvom scammeren her var fra Europa) så når en pris på et produkt som Iphones er for god til at være sand, så er det lige netop for godt til at være sandt. God weekend. |
Køb ren argan olie her